עוד ישראלית בוול סטריט: ביולייט החלה להיסחר בארה"ב

המסחר ב-ADR החל ב-22 בינואר בבורסה מעבר לדלפק תחת הסימול "BLGTY" ■ הרישום אינו כולל אפשרות לגיוס הון

מניות חברת ביולייט , המנהלת אסטרטגיית פיתוח והשקעות ייחודית בטכנולוגיות חדשניות בתחום מדעי החיים באמצעות יצירת אשכולות של חברות סביב מצב רפואי מוגדר והשגת סינרגיות ידע וסינרגיות עסקיות, החלו להיסחר בבורסה מעבר לדלפק (OTC) בארה"ב.

בהתאם לאישור הרשות לניירות ערך האמריקאית (SEC) המסחר ב-ADR של החברה החל ב-22 בינואר.

כל ADR ייסחר תחת הסימול "BLGTY" וייצג 100 מניות רגילות של החברה, אשר תסחרנה כאמור במסגרת המסחר מעבר לדלפק בארה"ב.

הרישום מהווה חלק מפעולות יזומות שבהן נוקטת החברה להעלאת המודעות לפעילותה העסקית ולטכנולוגיות שפיתחה בפני משקיעים זרים אסטרטגיים מתחום פעילותה של החברה, קרנות השקעה מתמחות ושוק ההון האמריקאי.

בביולייט מציינים כי הרישום אינו כולל אפשרות לגיוס הון.

החברה מעריכה כי רישום ה-ADR למסחר בארה"ב, לצד המשך יישומה של תוכנית העבודה, ירחיבו את הנגישות של משקיעים זרים שונים לפעילות החברה ולטכנולוגיות אותן היא מפתחת. כמו כן, הנהלת ביולייט מאמינה כי המסחר בבורסה אמריקאית יקל על משקיעים פרטיים ומוסדיים מחו"ל להשקיע בהון מניות החברה ויאפשר, בין היתר הגדלה של הסחירות במניית החברה והשאת ערך לבעלי המניות.

סוזנה נחום זילברברג, מנכ"לית ביולייט: "רישום מניות החברה למסחר בארה"ב באמצעות ADR יאפשר לביולייט להביא את בשורת החברה ואת הטכנולוגיות המובילות שלה בפני קשת רחבה נוספת של גופים ומשקיעים בינלאומיים ולקדם חשיפה של החברה תוך מתן אפשרות להשקעה נוחה יותר של משקיעים זרים בחברה. אנו מאמינים כי ביצוע המהלך כעת, כשלקבוצה שני מוצרים בשלבי מסחור ראשוניים וצפי להגעה למספר אבני דרך משמעותיות בתקופה הקרובה, הינו הזדמנות חשובה לחשיפת המודל העסקי של החברה קו המוצרים הנוספים שלנו הנמצאים בשלבי פיתוח וערכם למשקיעים זרים המעורים בתחום הביומד. בדרך זו תוכל ביולייט לקדם מגעים לעסקאות מסחור עתידיות ולהרחיב את בסיס ומגוון המשקיעים בקבוצה".