Fast Company: נייס ברשימת 50 החברות החדשניות בעולם

נייס דורגה לצידן חברות מובילות כגוגל, אמזון ונייקי ■ דורגה במקום הראשון ברשימת 10 החברות החדשניות בתחום הפיננסים של המגזין

המגזין האמריקני Fast Company דירג את נייס בין 50 החברות החדשניות ביותר בעולם בשנת 2014, לצידן של חברות מובילות כגוגל, אמזון, נייקי ועוד. בנוסף דרג המגזין את נייס במקום הראשון ברשימת 10 החברות החדשניות ביותר בעולם בתחום הפיננסים, כשהיא מקדימה את ביטקוין ומאסטרקארד.

דירוג החברות החדשניות ביותר בעולם הוא הפרויקט השנתי המערכתי המשמעותי והיוקרתי ביותר של המגזין. צוות המגזין משקיע חודשים באיסוף וניתוח מידע על מנת לאתר את החברות המציגות את המיטב בתחום העיסוק שלהן ברחבי העולם. התוצאה היא רשימה הכוללת חברות המעזות להיות שונות, מציגות לא רק צמיחה בהכנסות ובשיעורי הרווח אלא גם מודל עסקי פרוגרסיבי ובר קיימא ואתוס של יצירתיות.

נייס נכללת ברשימה בשל יכולתה "להפוך אפליקציות לחכמות וידידותיות יותר" באמצעות פתרון Mobile Engage שלה המוביל את מהפכת שיפור השרות ללקוח עבור המשתמשים ב-Mobile בסקטורים דוגמת בנקאות, קמעונאות וביטוח. כאשר משתמשים זקוקים להמשך טיפול מעבר לאפליקציה, פתרון נייס מאפשר להם לעבור בצורה שקופה לנציג שירות המקבל אוטומטית את פרטי האינטראקציה, צרכי המשתמש וההיסטוריה שלו והוא יכול להמשיך את הטיפול בלקוח מהמקום בו הופסק השירות העצמי.

נשיא ומנכ"ל נייס, זאבי ברגמן, אמר: "לשגשוג של Big Data השפעה מכרעת על חיינו המקצועיים והפרטיים. אנו מחויבים לספק ללקוחותינו טכנולוגיות ופתרונות חדשניים המאפשרים להם להפיק ולמנף תובנות מהמידע על מנת לשפר את עסקיהם. המוצרים המתקדמים מבוססי כלי הניתוח האנליטיים שלנו מאפשרים לארגונים להבין ולמלא אחר צרכי לקוחותיהם בכל ערוצי התקשורת, לזהות אירועים והזדמנויות הדורשים תשומת לב מיוחדת בזמן אמת, ולסייע לצוותי השירות ללקוח להיות יעילים ואפקטיביים יותר. הטכנולוגיות שלנו מוטמעות על ידי חברות וארגונים גם על מנת להיאבק בפשיעה פיננסית, להבטיח ציות לרגולציה ולהגביר את הביטחון".