האחים נאוי מגדילים האשראי מבנקים ל-1.5 מיליארד שקל

מתחילת השנה הקודמת ועד היום טיפסה המניה בכ-83%, והחברה נסחרת היום במדד היתר 50 לפי שווי של כ-525 מיליון שקל

חברת האחים נאוי, העוסקת במימון חוץ-בנקאי, שלחה שלשום (א') מספר הודעות לבורסה, אשר מאחת מהן ניתן ללמוד על עלייה בהיקף הפעילות שלה.

"החברה מודיעה כי הדירקטוריון אישר להנהלה לפעול להגדלת האשראי המועמד לחברה על ידי תאגידים בנקאיים, עד לסך של 1.5 מיליארד שקל, במקום תקרת אשראי שאושרה להנהלה עד למועד זה, בסך של 850 מיליון שקל".

אחים נאוי, שבשליטת שאול ואחיו דורי שמכהן כמנכ"ל החברה, עוסקת בעיקר בניכיון צ'קים. מדובר בעסקת המרה בה מקבלים לקוחות החברה את ערכם הכספי של צ'קים דחויים בהם הם אוחזים, אשר מוסבים לחברה תמורת עמלה הנקבעת באחוזים.

נאוי צפויה לפרסם מחר את תוצאות הרבעון הרביעי ושנת 2013 כולה. ובינתיים, מתחילת השנה הקודמת ועד היום טיפסה המניה בכ-83%, והחברה נסחרת היום במדד היתר 50 לפי שווי של כ-525 מיליון שקל.

אושרו תנאי שכר משופרים לבנו של המנכ"ל

על פי דוחות הרבעון השלישי שפורסמו בנובמבר אשתקד, היקף תיק האשראי של החברה עמד על 766 מיליון שקל, כך שמהדיווח הנוכחי ניתן ללמוד כי נאוי מתקרבת לתקרת האשראי שהעמיד לה קונסורציום הבנקים. את תשעת החודשים הראשונים של 2013 סיימה החברה עם הכנסות של 71 מיליון שקל, ורווח נקי של 41 מיליון שקל. היקף ההפרשה לחובות מסופקים בתקופה זו הסתכם בכ-2 מיליון שקל בלבד.

עוד עדכנה אמש נאוי, כי דירקטוריון החברה אישר את תנאי העסקתו של יעקב נאוי, בנו של דורי. עד עתה כיהן יעקב כמנהל השיווק בחברה והיה זכאי לשכר שנתי של עד 480 אלף שקל (40 אלף שקל בחודש). כעת משמש נאוי בנוסף לתפקיד זה כעוזר לאביו, ושכרו, במונחי עלות לחברה, יעודכן ב-50% ל-60 אלף שקל בחודש. עדכון שכר זה טעון את אישורה של אסיפת בעלי המניות בחברה.