17 שנות מאסר לאיש עסקים שביצע מעשה סדום בתינוק

איש העסקים ניסים חדאד הורשע בביצוע מעשה סדום ובחבלה חמורה בתינוק בן שנה וחצי ■ השופטים: "העבירות בהן הורשע הנאשם והנסיבות הקשות בביצוען הן ייחודיות, ואין להן אח ורע בתולדות עבירות המין במקומותינו"

בית המשפט המחוזי בתל-אביב גזר היום (ג') 17 שנות מאסר בפועל על ניסים חדאד, איש עסקים בן 47, שהורשע בביצוע מעשה סדום וגרימת חבלה חמורה בתינוק כבן שנה וחצי לפני כשנתיים.

על-פי כתב האישום נגדו, חדאד ביצע מעשה סדום קשה בתינוק בחדר כושר, ואחז בפיו של התינוק כדי שלא ישמעו אותו בוכה וצועק. בעקבות המעשה אושפז התינוק בבית-החולים למשך שבוע ימים ונזקק לטיפול כירורגי.

במהלך המשפט שהתנהל נגד חדאד, העיד אביו של התינוק כי מאז המקרה משפחתו מתקשה לחזור לשגרה. האב סיפר כי בני המשפחה נאלצים להתמודד עם הכאב ועם הפחדים לבדם, על מנת לשמור על סודם הנורא מפני כל הקרובים להם, זאת בשל רצונם למנוע את חשיפת הפעוט לפרטים הקשורים לאירוע, בתקווה שבכך ייחסכו ממנו את הידיעה והטראומה הנפשית הנלווית לה.

בהחלטתם קבעו השופטים שאול שוחט וד"ר דפנה אבניאלי כי "העבירות בהן הורשע הנאשם והנסיבות הקשות בביצוען הן ייחודיות, ואין להן אח ורע בתולדות עבירות המין במקומותינו".

השופטים הוסיפו כי "גילו של קורבן העבירה והנזקים הגופניים שנגרמו לו וכן הנזקים הנפשיים שעלולים להיגרם לו צובעים את העבירות באור אפל במיוחד, המחייב את קביעת הרף העליון של מתחם הענישה בגובה העונש המקסימלי הקבוע לעבירות אלה בחוק".

השופטים גזרו על חדאד 17 שנות מאסר בפועל וכן שנתיים מאסר על-תנאי. בנוסף קבעו כי חדאד ישלם להורי הפעוט פיצויים בסך 60 אלף שקל.