נובה קיבלה הזמנות לפתרונות תוכנה במיליוני דולרים

ההזמנות כוללות פתרונות מטרולוגיה היברידית ופתרונות לניהול ציי מערכות מטלורגיה

נובה , המספקת פתרונות מטרולוגיה אופטית לבקרת תהליכים בתעשיית המוליכים למחצה, קיבלה הזמנות ממספר לקוחות מובילים בהיקף של מיליוני דולרים עבור פתרונות התוכנה החדשים שהושקו לאחרונה. ההזמנות כוללות את פתרונות המטרולוגיה ההיברידית ואת תוכנת ה-Fleet Management לניהול ציי מערכות מטרולוגיה עבור ייצור המוני בטכנולוגיות ייצור מתקדמות של 2x ו-1x ננומטר.

פתרון המטרולוגיה ההיברידית של נובה הינו חלק מהגישה ההוליסטית של החברה לשילוב מספר רב של מקורות מידע על מנת לשפר את הביצועים המטרולוגים הכוללים בבקרת תהליכי הייצור. פתרון המטרולוגיה ההיברידי משלב נתונים ממגוון רחב של כלי מטרולוגיה יחד עם מערכות המטלורגיה של נובה במטרה לספק ביצועים משופרים.

"הזמנות אלו מהוות הוכחה ברורה כי ההחלטה האסטרטגית להשקיע בפתרונות תוכנה, המבוססים על מנועי המידול המתקדמים שלנו, הייתה החלטה נכונה על מנת לשפר את ביצועי המטרולוגיה הנדרשים בטכנולוגיות הייצור המתקדמות ביותר. אנו מצפים להזמנות נוספות לפתרונות התוכנה שלנו מלקוחות אלו וכן מלקוחות נוספים במהלך שנה זו. המובילות שלנו במטרולוגיה היברידית, שהוצגה בשנים האחרונות בפרסומים טכניים פומביים, מוטמעת כעת אצל לקוחותינו המובילים כדי לתמוך במאמצי הייצור ובאתגרים המורכבים אשר עומדים בפניהם", מסר איתן אופנהיים, מנכ"ל נובה.