הפרקליטות לא תערער על הזיכויים בתיק הולילנד

הנאשמים שהועמדו לדין ויצאו זכאים במשפט פרשת הולילנד הם שמעון גלאון ואמנון ספרן וכן ראש מינהל מקרקעי ישראל לשעבר, יעקב אפרתי

הפרקליטות לא מערערת על הזיכויים במשפט פרשת הולילנד. ל"גלובס" נודע כי פרקליטות מחוז תל-אביב (מיסוי וכלכלה) הודיעה היום (ד') לסנגוריהם של שמעון גלאון ואמנון ספרן, שהועמדו לדין ויצאו זכאים במשפט פרשת הולילנד, כי היא החליטה שלא להגיש ערעור על זיכויים לבית המשפט העליון.

הודעה זהה אמורה להימסר גם לסנגוריו של יעקב אפרתי, הנאשם השלישי שיצא זכאי במשפט.

אפרתי, ראש מינהל מקרקעי ישראל לשעבר, זוכה מהאשמה כי קיבל שוחד מאיש העסקים דני דנקנר (שהורשע במתן שוחד).

ספרן וגלאון זוכו מהאישומים כי משנת 2003 ועד שנת 2007 פעלה הולילנד פארק, בניהולם ובידיעתם, ביחד עם עד המדינה, שמואל דכנר, למתן טובות הנאה כספיות לנבחרי ועובדי הציבור, ככל שנדרש על מנת לקדם את פרויקט הולילנד.

גלאון יוצג בידי עורכות הדין יעל גרוסמן, רוני בלקין וסאלי ליכט; אפרתי יוצג בידי עורכי הדין ירון קוסטליץ ועודד גזית; וספרן - בידי עו"ד משה ישראל.

פרקליטיו של אפרתי, עורכי הדין ירון קוסטליץ ועודד גזית, מסרו בתגובה: "אני מברך על החלטת הפרקליטות שלא לערער, כך שכעת זיכויו של מר אפרתי הוא סופי ומוחלט. אני שמח שכעת, לאחר 4 שנים מתחילת החקירה, הסתיים העניין בזיכויו של מר אפרתי, והוא יוכל לשוב ולתרום מכישרונותיו".

עורכות הדין של גלאון, יעל גרוסמן, רוני בלקין וסאלי ליכט, מסרו: "אנו מברכות על החלטת הפרקליטות שלא לערער על זיכויו של מרשנו. מר שמעון גלאון, כפי שטענו לכל אורך הדרך, נקלע בעל-כורחו לזירת קרב לא לו. אנו שמחות כי הוא ויקיריו יוכלו כעת להניח לפרשה ולשוב לשגרת חייהם".