השיחה: אלפרד אקירוב בא לסעוד

הנהלת בנק הפועלים במחווה לאריק איינשטיין ■ משה ואירית רוזנבלום מחתנים את הבן ■ ואריה נתנאל מתחדש בפנטהאוז יוקרתי

פועלים עם איינשטיין

כ-5 חודשים אחרי מותו שלך אריק איינשטיין, הנהלת בנק הפועלים צ'יפרה אתמול (ב') את חברי מועדון הפלטינום של הבנק. זה קרה במופע "כשהקלאסיקה פוגשת את אריק איינשטיין" במוזיאון ארץ ישראל בתל-אביב, בביצועם של התזמורת הסימפונט רעננה, עם הסולנים: שלומי שבן, קרן הדר ויניב ד'אור.

באירוע נכחו גם בכירי הבנק: שרי אריסון, הבעלים של קבוצת אריסון ובעלת השליטה בבנק הפועלים; יאיר סרוסי, יו"ר בנק הפועלים; ציון קינן, מנכ"ל הבנק; ודלית רביב, מנהלת מועדון הפלטינום.

סרוסי אמר באירוע: "אריק אינשטיין היה אחד הסמלים הבולטים של הישראליות. אינשטיין ידע תמיד להתחדש, לטפח כישרונות צעירים ולהישאר עדכני. זה החוט המקשר בינו לבין היכולת לנהל עסקים - היכולת להצמיח כישרונות ורעיונות שכל-כך חשובים לחיוניות החברה הישראלית".

דלית רביב, שרי אריסון, יאיר סרוסי וציון קינן / צילום: אלי דסה
 דלית רביב, שרי אריסון, יאיר סרוסי וציון קינן / צילום: אלי דסה

סטארט-אפ ניישן

איש העסקים, פויו זבלדוביץ' (המתגורר בלונדון) קפץ לארץ כדי לקדם ענייני היי-טק. הוא הגיע מלווה במשלחת של בכירים מעמק הסיליקון האמריקאי שבאו לחזות ב"סטארט-אפ ניישן". במסגרת הביקור, החבורה נועדה עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שהמליץ להם להשקיע בישראל כי "התוצאות יהיו לטובתכם".

זבלדוביץ' הפגיש את ההיי-טקיסטים גם עם פונקציות כמו זהר זיסאפל; נוחי דנקנר; אלי יונס; אליעזר שקדי, מנכ"ל אל על היוצא; ודוד מימון, המנכ"ל הנכנס; אילן בירנפלד, יו"ר פירמת ראיית החשבון והייעוץ Deloitte בריטמן אלמגור זהר; אפרים קונדה, איש העסקים; יגאל אהובי ואחרים. מהצד האמריקאי בלטו ג'ו לונדסייל, מייסד הסטארט-אפ "פלנטיר" שבו מושקע גם זבלדוביץ'.

נוחי דנקנר, פויז זבלדוביץ, זהר זיסאפל, דוד מימון ואליעזר שקדי / צילום: אביב חופי
 נוחי דנקנר, פויז זבלדוביץ, זהר זיסאפל, דוד מימון ואליעזר שקדי / צילום: אביב חופי

מבזק קולינרי

אלפרד אקירוב בא לסעוד במסעדת "הסקאלה" במלון מצודת דוד הירושלמי שבבעלותו. השפים גולן גורפינקל (דלאל), אביב משה (מסה) והשף של הסקאלה, אורן ירושלמי, שנכחו במקום הפתיעו את אקירוב, והכינו לו את המנה האהובה עליו: צלעות טלה על תבשיל שעועית. אקירוב הודה והצטלם.

אלפרד אקירוב, גולן גורפינקל, אורן ירושלמי ואביב משה / צילום: עודד אנטמן
 אלפרד אקירוב, גולן גורפינקל, אורן ירושלמי ואביב משה / צילום: עודד אנטמן

הגרייס של אימפרס

רשת התכשיטים "אימפרס" השיקה בתחילת השבוע את קולקציית קיץ 2014 ולכבוד האירוע הזמינה את אורחיה להקרנת טרום בכורה של הסרט "גרייס ממונקו" בכיכובה של ניקול קידמן בסינמה סיטי בגלילות.

באו לצפות: אבי לוי, מנכ"ל קבוצת האחים עופר; עופרה רייף-שמלצר; עו"ד קרן נהרי ותמיר גילת; סולי ושרי סקאל; בת שבע בובליל; צילי נוה; צביקה ודפנה לווינסון האופנאים; שגית אדרי, הבת של ליאון מבעלי הסינמה סיטי ואחרים. אירחו: דודי פולטרוק, מבעלי קבוצת רולטיים ואריק בירנבאום, מנכ"ל רשת התכשיטים אימפרס.

בת שבע בובליל וצילי נווה, דודי פולטרוק ואבי לוי / צילום: רפי דלויה
 בת שבע בובליל וצילי נווה, דודי פולטרוק ואבי לוי / צילום: רפי דלויה

סוגרת מעגל

בשנת 2002, עו"ד אירית רוזנבלום, מייסדת עמותת "משפחה חדשה" ומומחית לדיני משפחה, ערכה את טקס הנישואים האזרחי הראשון בארץ ועוררה את חמתן של המפלגות החרדיות. אמש - 12 שנה אחרי, היא ובעלה משה רוזנבלום, מנכ"ל מליסרון, חיתנו את בנם גל עם בחירת ליבו שירי בחתונה אזרחית בקיבוץ גליל ים.

באו להגיד מזל טוב: ליאורה עופר; עופר נמרודי; אודי אנג'ל; האדריכל משה צור; זיו ויעל שחורי; האופנאים: אתי וגבי רוטר מקסטרו; הראל ולימור ויזל מפוקס; אילנה קאופמן; צביקה ודפנה לוינסון; רוני ורטהיימר מספורט ורטהיימר; הפרסומאי רמי יהושע ועוד.

לימור ויזל, אירית רוזנבלום, הראל ויזל / צילום: אילן ספירא
 לימור ויזל, אירית רוזנבלום, הראל ויזל / צילום: אילן ספירא

משה רוזנבלום וליאורה עופר / צילום: אילן ספירא
 משה רוזנבלום וליאורה עופר / צילום: אילן ספירא

טעם של פופ

בזמן שהפופ סייר במחוזותינו, הפטריארך ברתולמאוס, ראש הכנסייה האורתודוכסית העולמית התפנה לשתול עץ זית בירושלים יחד עם יו"ר קק"ל, אפי שטנצלר. "נטעתי הרבה עצים בטיוליי הרבים ברחבי העולם אבל לנטוע פה עץ, בארץ הקודש, יש לכך חשיבות וערך עליון עבורי", אמר הפטריארך. "במסורת היהודית, נטיעת עץ היא הביטוי הנעלה ביותר להבעת ידידות ושלום. אנו נוטעים כאן היום תקווה לשלום", הוסיף שטנצלר.

פנטהאוז צמוד

אריה נתנאל, יו"ר ומבעלי השליטה בחברת הנדל"ן נתנאל גרופ עושה עסקים עם החברה שבשליטתו, ומתחדש בפנטהאוז יוקרתי בפרויקט החברה "כוכב הצפון" שבתל-אביב, בהשקעה של 7.06 מיליון שקל.

בנתנאל ציינו, כי לוועדת הביקורת של החברה הוצגה בסוף 2013 הערכת שווי של השמאי ירון ספקטור שהעריך את שווי הדירה הנמכרת ב-6.77 מיליון שקל, וכי בחודש מארס הוצגה לוועדה חוות-דעת שנייה של שמאי נוסף שקבע את השווי הנוכחי.

בנתנאל גרופ ציינו כי לאחר שהחברה פרסמה הזמנה לכלל הציבור לרכוש את הדירה, התקבלו אצלה 16 פניות. אולם בסופו של דבר, ההצעה היחידה שהוגשה לרכישה הייתה של נתנאל עצמו.