Youphone במבצע "חסר תקדים": טאבלט ב-36 ש' הנחה

חברת הסלולר הווירטואלית החלה במבצע לקראת המונדיאל ■ הטבלט שמקבל את ההנחה שבכותרת: AKAI מדגם 8468 עם מסך 7 אינץ', שנמכר ב-199 שקל

חברת הסלולר (הווירטואלית) ‏Youphone‏ החלה במבצע לקראת המונדיאל, בו היא מציעה לדבריה טאבלטים במחירים אטרקטיביים ובמבצע "חסר תקדים" (כך טוענת ההודעה של החברה).

אם חיפשתם את הקשר בין חברת סלולר למשחקי המונדיאל, אז לטענת ‏Youphone‏, לאנשים יש צורך ביותר מסכים בבית בשביל לראות את המשחקים. עד כאן בסדר. במסגרת המבצע, לקוחות יכולים לרכוש טאבלטים בדיוק כמו המחיר הרגיל שלהם בשוק או אפילו במחיר יקר. מה שבאמת הופך את המבצע לאטרקטיבי עבור ‏Youphone‏ ולא בטוח שעבור הלקוח.

הטאבלט S8Q בגרסת ה-8 ג'יגה של חברת ZTE הסינית נמכר ב-999 שקל ב-‏Youphone‏. מדובר במחיר יקר יותר ב-9 שקלים מזה של סלקום.

עוד מבצע שיגרום ללקוחות לרוץ לסניפים מוצע עבור הטאבלט המתקרב לגיל שנתיים של אפל - אייפד מיני בגרסת WiFi עם 16 ג'יגה אחסון במחיר של 1,499 שקל. לקוחות שיפנו לרשת איי דיגיטל (היבואנית הרשמית של אפל), יוכלו למצוא את אותו אייפד ב-100 שקל פחות.

גולת הכותרת של החברה הוא מבצע של רכישת טאבלט של המותג AKAI מדגם 8468 עם מסך 7 אינץ'. החברה מציעה אותו ב-199 שקל בלבד. לקוח שממש ירצה את הטאבלט הזה, יוכל לקנות אותו ב-36 שקל יותר ברשת אייבורי. לא באמת חיסכון משמעותי, אבל לפחות פה החברה מציעה הנחה כלשהי.

הטאבלטים מוצעים ללקוחות חדשים וקיימים של החברה.