קובי גל רדאי, מנהל הדרמה, התעודה והקולנוע של רשת, פורש

גל רדאי, ששימש במשך 6 שנים בתפקיד, הוביל במהלך שנותיו בזכיינית פרויקטים רבים ופיתח והפיק עשרות סדרות, סרטי תעודה וסרטי קולנוע

קובי גל רדאי / צילום: דור מלכה
קובי גל רדאי / צילום: דור מלכה

קובי גל רדאי, מנהל מחלקת הדרמה, התעודה והקולנוע של זכיינית ערוץ 2 רשת, הודיע על פרישתו.

גל רדאי, ששימש במשך 6 שנים בתפקיד, הוביל במהלך שנותיו בזכיינית פרויקטים רבים ופיתח והפיק עשרות סדרות, סרטי תעודה וסרטי קולנוע, ובהם "בלתי הפיך", "שנות ה-80", "אחד העם 101", "המיוחדת" ו"קטמנדו".

בעבר שימש גל רדאי כראש מחלקת התסריטאות בבית-הספר סם שפיגל לקולנוע וטלוויזיה וכן ניהל את הקמת פרויקט גרינהאוס הבינלאומי לפיתוח סרטים תיעודיים.

בנוסף, גל רדאי היה בין מייסדיה ומנהליה של חברת יולי אוגוסט הפקות, האחראית בין השאר ל"ביקור התזמורת" ו"מרגל השמפניה".

מנכ"ל רשת, אבי צבי, מסר כי "קובי הוא איש טלוויזיה מעולה. המעורבות, התהליך, הדרך ובעיקר האישיות הופכים אותו לכזה. קובי הביא את רשת למקום מרכזי בכל הקשור לדרמה ותעודה, ואני גאה על כך. אני מאחל לקובי הצלחה גדולה ואמיתית בדרך בה יבחר, ומקווה שדרכנו יצטלבו גם בעתיד".

ארז בן-הרוש, סמנכ"ל התוכניות של רשת, מסר: "קובי הוא מעמודי התווך בבניית מחלקת הדרמה של רשת. בחצי השנה האחרונה נעשתה עבודת מטה לבניית המכרז בתחום המתוסרט, כשקובי משאיר חותם אמיתי בכישרונו הרב, ואני מקווה שאת פירותיו נראה בשנים הקרובות. אני מאחל לקובי הצלחה רבה בהמשך דרכו".

"אני מודה לאבי צבי, ארז בן-הרוש וכל הנהלת רשת על האמון, התמיכה והשותפות", מסר גל רדאי. "היה לי העונג לעבוד לצד אנשים מוכשרים - הן מקרב אנשי רשת והן מקרב יוצרי הטלוויזיה והקולנוע המובילים בישראל. שמחתי להיות חלק מצוות מנצח שהביא אל המסך הישראלי יצירות טלוויזיוניות חדשות ומשובחות, פרי עמלם של יוצרים ומפיקים מרכזיים, כמו גם לחשוף קולות חדשים שהפכו במהרה לשמות בולטים.

"רשת היום היא זכיינית הטלוויזיה המעניינת והמשמעותית בישראל, ואני גאה להיות חלק ממנה. תפקידים מורכבים מסוג זה מחייבים התחדשות ושינוי, וכעת, אחרי 6 שנים בתפקיד, אני נכון לאתגרים חדשים המצפים לי בהמשך".