ג'ודי שלום-ניר-מוזס מנסה להסביר ל-BBC את "צוק איתן"

רעיית השר סילבן שלום למגיש הבריטי: "נסה לדמיין מקום לטילים בתוך גן ילדים, שממנו יורים על לונדון. מה העם הבריטי היה עושה? הוא לא היה תוקף את הגן?"

ג'ודי ניר מוזס / צילום: מהוידאו
ג'ודי ניר מוזס / צילום: מהוידאו

אשתו של השר סילבן שלום, ג'ודי שלום-ניר-מוזס, התראיינה אתמול (ב') ל-BBC, שם ניסתה להסביר למגיש הבריטי מה חווים אזרחי ישראל בשבועות האחרונים, מאז החל מבצע "צוק איתן". בריאיון, שאורכו כ-7 דקות, ניסתה ניר-מוזס להסביר את המצב מנקודת המבט הישראלית, ואף נתנה דוגמאות מחייה האישיים.

"יש לי סיפור אישי מאוד", פתחה אשת השר את דבריה. "בחור מעזה עבד אצלי בבית. לבן שלי הייתה תאונה בבית, היד שלו נחתכה כמעט לגמרי, והוא כמעט איבד את חייו. הבחור הזה שעבד אצלנו בבית בא אליו, לקח משהו (תוך שהיא מנסה לאחוז ביד המנחה לשם הדגמה - ומיד התנצלה על כך), הוא החזיק את ה... ואז הוא צעק לבעלי, שהיה סגן ראש הממשלה וישב למטה, 'סע מיד לבית-החולים! קח אותי מיד'!" .

ניר-מוזס ציינה כי העובד המסור פינה את הבן יחד עם השר שלום לבית-החולים, וכך הוא הציל את חייו. "הוא בחור מעזה, יש לו משפחה, ואני אוהבת אותו", אמרה ניר-מוזס. "אנחנו לא רוצים שאנשים בעזה ימותו, כאילו, חפים מפשע. ראיתי בדרך גן ילדים. נסה לדמיין מקום לטילים בתוך גן הילדים, שממנו יורים על לונדון, בסדר? מה העם הבריטי היה עושה? הוא לא היה תוקף את גן הילדים?".