8 שנות מאסר לעו"ד גור פינקלשטיין בגין קשירת קשר לרצח

עוד נקבע כי פינקלשטיין, שהואשם בקשירת קשר לחבלה ביריביו במסגרת פעילות משותפת עם חולייה עבריינית, ישלם 100 אלף שקל לבן זוגה של גרושתו

בית המשפט המחוזי בתל-אביב גזר היום (א') 8 שנות מאסר בפועל על עו"ד גור פינקלשטיין, שהורשע בביצוע שורה של עבירות פליליות חמורות. עוד קבע בית המשפט כי על פינקלשטיין לפצות את את דניאל כהן, בן זוגה של גרושתו, ב-100 אלף שקל.

ביוני האחרון הורשע פינקלשטיין, שהואשם בניסיונות רצח ובקשירת קשר לחבלה ביריביו במסגרת פעילות משותפת עם חולייה עבריינית, בשורת עבירות חמורות, ובהן קשירת קשר לרצח, ניסיון לשידול לרצח, שיבוש מהלכי משפט, ניסיון לשידול לחבלה בכוונה מחמירה, קשירת קשר לפשע, חבלה בכוונה מחמירה, ניסיון לחבלה בכוונה מחמירה, עבירות בנשק, ניסיון להטרדת עד והדחה בעדות.

בין היתר הורשע פינקלשטיין בניסיון לפגוע בדניאל כהן, בן זוגה של גרושתו, וכן בקשירת קשר לרצח עד המדינה נגדו בפרשה. עם זאת, פינקלשטיין זוכה מהאישומים שייחסו לו ניסיון לפגוע במהנדס עיריית תל-אביב שוטה חובל ומאישומים נוספים.

לפני כשנתיים הודה אביו של עו"ד גור פינקלשטיין, יצחק פינקלשטיין, במסגרת הסדר טיעון, בעבירות שיוחסו לו בכתב אישום מתוקן (העברת סכום כסף לסוכן משטרתי לצורך רצח עד המדינה), והורשע בעבירות של קשירת קשר לרצח עד המדינה, ניסיון לשידול לרצח וניסיון להטרדת עד; ונשלח ל-21 חודשי מאסר.