טירוף האייפון 6 בישראל: 20 מכשירים נמכרו בכ-7,500 שקל

מכשירי הדגל החדשים של אפל אמנם יושקו בישראל באופן רשמי רק בעוד כחודש, אבל מי שלא יכול להתאפק יכול לרכוש אותם באתר יד2

השקת אייפון 6 / צילום: רויטרס
השקת אייפון 6 / צילום: רויטרס

אפל בהחלט יכולה לחייך. עשרות אלפי אנשים התנפלו על החנויות שלה בארה"ב, בבריטניה, באוסטרליה ובמדינות נוספות שבהן היא החלה לשווק את מכשירי הדגל החדשים שלה - אייפון 6 ו-6 פלוס. המכשירים החדשים אמנם יושקו בישראל באופן רשמי רק בעוד כחודש, אבל מי שלא יכול להתאפק יכול לרכוש את המכשירים באתר יד2.

בדקנו את האייפון 6 - האם הוא בכלל שווה את הכסף שלכם?

באתר יד2 כבר התפרסמו היום (א') מודעות ראשונות למכירת אייפון 6 על-ידי רוכשים זריזים שרכשו את המכשיר בחו"ל בסוף השבוע, ומהאתר נמסר כי מהבוקר כבר נמכרו כבר כ-20 מכשירים.

אם חשבתם לשים את ידכם על מכשיר אחד, כדאי שתדעו שהמכשירים נמכרים הרבה מעל מחיר המחירון, בטווח שבין 6,000 שקל ל-7,500 שקל.

בניגוד לעבר, את האייפונים החדשים המוצעים באתר יד2 ניתן לרכוש באמצעות כרטיס אשראי ובתשלומים, שכן האתר וחברת לאומי קארד השיקו השנה שירות המאפשר תשלום ישיר בכרטיסי אשראי בעסקאות יד שנייה בין אנשים פרטיים בעת רכישת מוצר באתר, בסכומים של החל מ-100 שקל. התשלום מבוצע באמצעות המכשיר הסלולרי והופך את הקנייה לנגישה ובטוחה יותר.

עוד מציינים באתר כי שוק מכשירי הסלולר המשומשים עומד להיות מושפע מהשקת אייפון 6. על-פי ההערכות, מחיר אייפון 5 על דגמיו השונים צפוי לרדת תוך שנה בשיעורים הנעים סביב כ-30%.