לאחר 12 שעות ונזק של מיליוני דולרים - התקלה באפל תוקנה

גולשים שניסו להיכנס אתמול בשעות הבוקר לשירותים המקוונים של אפל נתקלו בהודעות שגיאה שונות שמנעו מהם להוריד תוכן ■ בהודעה שפרסמה אפל היא טענה כי מקור התקלה היה בשרתי ה-DNS שלה

טים קוק אפל / צלם: רויטרס
טים קוק אפל / צלם: רויטרס

לאחר תקלה שנמשכה 12 שעות מאז אתמול (ד') בשעות הצהריים, השירותים המקוונים של אפל חזרו לפעול. על-פי הודעת החברה מקור התקלה היה ב-DNS שלה, ולפי הערכות התקלה גרמה לה להפסדים של מספר מיליוני דולרים.

גולשים שניסו להיכנס אתמול לחנויות האפליקציות של אפל, בכללן App Store, iTunes, Mac App Store, ו-iBooks Store, נתקלו בהודעות שגיאה שונות שמנעו מהם להוריד תוכן. התקלה הייתה במדינות רבות בעולם וגם בישראל.

ההכנסות של אפל מכל השירותים המקוונים נאמדת בממוצע בכ-50 מיליון דולר ליום. כך שעל-פי הערכות נגרם לה נזק של כמה מיליוני דולרים.

מניית אפל נפלה אתמול בכמעט 2% וננעלה ברמה של 122.2 דולר.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא גלובס טק?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988