קרב האיגרוף היקר בהיסטוריה ישודר בצ'רלטון ללא תוספת תשלום

הקרב ב-2 במאי בין פלויד מייוודר למני פאקיאו, שצפוי לייצר הכנסות של למעלה מ-400 מיליון דולר, ישודר בישראל למנויי ספורט1 וספורט1 HD ■ הערכות בשוק: זכויות השידור נרכשו ע"י צ'רלטון במאות אלפי דולרים

פלויד מייוודר, מני פאקיאו, אגרוף / צלם: רויטרס
פלויד מייוודר, מני פאקיאו, אגרוף / צלם: רויטרס

קרב האיגרוף שצפוי להיות המכניס בהיסטוריה של הענף, בין פלויד מייוודר למני פאקיאו, ישודר בישראל בערוצי הפרימיום של חברת צ'רלטון. הקרב, שייערך ב-2 במאי במלון MGM בלאס וגאס, נבדאה, ישודר בערוצים ספורט1 ובספורט1 HD עבור המנויים של הערוץ.

על-פי הערכות בשוק, בצ'רלטון שילמו מאות אלפי דולרים עבור זכויות שידור. בצ'רלטון סירבו לפרט בנושא הסכומים, אך טענו כי מדובר בסכומים שמעולם לא שולמו על קרב איגרוף בישראל.

מדובר לא רק בקרב המכניס בהיסטוריה (הכנסות צפויות של למעלה מ-400 מיליון דולר), אלא גם בקרב היקר אי-פעם לצפייה בארה"ב: רשתות HBO ושואוטיים, שישדרו את ההתמודדות בארה"ב, יגבו מכל צופה שיזמין את הקרב סכום שיא של 99 דולר בצפייה בערוץ ה-HD. מדובר על מחיר שיא בשיטת פיי-פר-ויו (PPV) לשידור טלוויזיוני כלשהו - הקודם עמד על 74.95 דולר, גם הוא בקרב איגרוף. למרות המחיר, הצפי הוא ללמעלה מ-3 מיליון רכישות בארה"ב, קנדה ופורטו-ריקו.

בשונה מישראל, במדינות שונות בעולם יידרשו המנויים של ערוצי הפרימיום להוסיף סכום נוסף עבור צפייה בקרב - בבריטניה תגבה סקיי סכום שינוע בין 19.95-29.95 ליש"ט, בכפוף לאופן ולפלטפורמה באמצעותה מתבצעת ההזמנה.

בגרמניה הקרב ישודר בסקיי בעלות של 30 אירו, או במחיר מופחת של 20 אירו לאלה שיזמינו עד יממה לפני ההתמודדות.