פיצה האט מציגה אפליקציה ייחודית: איפה השליח?

האפליקציה מציגה חיווי בזמן אמת על מיקום השליח של פיצה האט בדרכו ללקוח

מסך הלקוח של פיצה האט/ צילום מסך
מסך הלקוח של פיצה האט/ צילום מסך

חברות הפיצה שוברות את הראש בניסיון להפוך את חוויית רכישת מוצריהן לנעימה יותר. אחרי אפליקציות המאפשרות הזמנת פיצה מהירה מהסמארטפון ומעקב אחר הכנת הפיצה, ברשת פיצה האט חשבו על פתרון חדשני - מעקב אחר מיקום השליח בזמן אמת.

לאחר שהלקוח מזמין את הפיצה, ומסתיים החיווי על מצב ההכנה שלה באפליקציה, מתקבל מסרון בסמארטפון הכולל לינק לאתר ייעודי. באתר מופיעה מפה, אשר עליה רואים בכל רגע את מיקומו של השליח, מסלול הנסיעה שלו, מידע אודות זמן העצירה אצל לקוחות קודמים ואפשרות לשליחת הודעה לשליח.

השירות זמין כרגע בפיילוט באזור רמת-גן, ובעוד חודש הוא יפעל בשאר הארץ. את המערכת רכשה פיצה האט ישראל מחברת Dragon Tail.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988