כ-3.2 מיליון נוסעים צפויים לעבור במהלך הקיץ בנתב"ג

רש"ת: ביולי צפויים לעבור בנתב"ג כמיליון וחצי נוסעים, גידול של 6%, ובאוגוסט יעברו כ-1.7 מיליון נוסעים, עלייה של כ-7% ■ היעדים המועדפים: יוון, טורקיה (כמדינת מעבר), גרמניה, ארה"ב, איטליה וצרפת

נתב"ג  / צלם: איל יצהר
נתב"ג / צלם: איל יצהר

עמוס בנתב"ג: כ-3.2 מיליון נוסעים צפויים לעבור בנמל התעופה במהלך חופשת הקיץ - כך מעריכים ברשות שדות התעופה.

על-פי ההערכה, במהלך חודש יולי צפויים לעבור בשדה כמיליון וחצי נוסעים, גידול של 6% בתנועת הנוסעים; ובחודש אוגוסט צפויים לעבור כ-1.7 מיליון נוסעים, עלייה של כ-7% בתנועת הנוסעים בנתב"ג.

על-פי רש"ת, היעדים המועדפים לקיץ 2015 הם: יוון, טורקיה (כמדינת מעבר/קונקשיין), גרמניה, ארה"ב, איטליה וצרפת. בנתב"ג פועלות 120 חברות תעופה מלמעלה מ-60 מדינות ו-200 יעדים.

בקיץ 2015 צפויה עלייה גם במספר תנועות המטוסים, כאשר במהלך יולי צפויה תנועה של 10,400 מטוסים ובמהלך אוגוסט 10,800 מטוסים, עלייה של 5% בתנועת המטוסים.

מנהל נתב"ג, שמואל זכאי, ממליץ לנוסעים לבצע את הליך הצ'ק-אין בנוחות המרבית בביתם באתרי חברות התעופה. "היום ניתן בנוחות מרבית ובקלות לבצע צ'ק-אין (רישום לטיסה) בבית, לחסוך זמן בטרמינל וליהנות מחוויית שהייה בנמל התעופה. ניתן לבצע צ'ק-אין גם בעמדות 'הקיוסקים' לרישום עצמי לטיסה הפזורות באולמות היוצאים בנמל התעופה. השימוש ב'קיוסקים' קל נוח וידידותי ומאפשר הליך נוח באופן עצמאי לנוסעים".

זכאי מבטיח כי "השיפור בשירות לנוסעים יורגש הקיץ כבר בשערי הכניסה לנתב"ג. הוספנו מקומות חניה לטווח ארוך, הוספנו אמצעים טכנולוגיים המשפרים את הליך היציאה והכניסה לארץ, גם בביטחון, בביקורת הגבולות וכאמור בעמדות הרישום לטיסה. כל השיפורים שנעשו לקראת עונת הנסיעות של קיץ 2015 נועדו לשרת את ציבור הנוסעים ולשפר את חווית היציאה והכניסה מהארץ".