סופר-פארם - הפרסומת הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: פרסומות רבות הקשורות לעונת הקיץ, למשל למזגנים ולמשקאות, נכנסו השבוע למדד הפרסומות הזכורות והאהובות

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של חברת סופר-פארם, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי. בפרסומת נראות נשים רוקדות, המדמות לקים בצבעים שונים. שיעורי הזכירה לפרסומת נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 10.4%.

פרסומת זו היא גם הפרסומת האהודה ביותר השבוע - שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 22.8%.

משרד באומן-בר-ריבנאי, נציין, הכניס למדד השבוע 3 פרסומות נוספות - לפריגת, לביטוח ישיר ולישראכרט.

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין את ריבוי הפרסומות הקשורות לעונת הקיץ שנכנסו השבוע למדד - מתחומי המשקאות, המזגנים וכן למסיבות ולפסטיבלים של קיץ.

הקמפיין המושקע - yes

הקמפיין של חברת התקשורת yes, באמצעות משרד הפרסום מקאן, הוא קמפיין הפרסומות המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד על 2.3 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

קמפיין הפרסומות המושקע ביותר בשבוע שעבר היה של בנק דיסקונט, עם סך השקעה של 2.8 מיליון דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גדול ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 562 (לעומת 510 בתקופה הקודמת).

סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים נמוך מעט מזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-46.6 מיליון דולר (לעומת כ-47.5 מיליון דולר שהושקעו בתקופה הקודמת).