בכירה בפרקליטות על בת העשירים שדרסה: "עכשיו לבדוק?"

עו"ד הדס פורר-גפני התעמתה בגל"צ עם איילה חסון בעקבות התחקיר על דריסת הנער גל בק: "עכשיו, אחרי 10 שנים, אפשר לבדוק את זה?" ■ חסון: "אם ימצאו עיתונאי מושחת אצלי, אני אגיד ששופכים את דמנו?"

נמשכת הסערה סביב דריסתו של הנער גל בק ז"ל על-ידי בת העשירים המיוחסת לפני 10 שנים, בעקבות התחקיר של איילה חסון שפורסם בסוף השבוע בערוץ 1. לאחר שהפרקליטות הודיעה אתמול כי אין מקום לפתוח את התיק מחדש, אומרת היום (ב') עו"ד הדס פורר-גפני, בכירה בפרקליטות מחוז תל-אביב, בראיון לגלי צה"ל, כי התקשורת "שותה את דמנו".

עו"ד פורר-גפני נשמעה נסערת במיוחד בראיון ליעל דן בגלי צה"ל, ואמרה לאביו של גל בק ולאיילה חסון בשידור כי "אני בת למשפחה שכולה של תאונות דרכים, אחותי נדרסה למוות בגיל 17. הנהג שדרס את אחותי לא הועמד לדין - וזה לא בגלל שחיתויות".

לטענתה, הפרקליטה שהחליטה לסגור בזמנו את התיק "הייתה צחה כשלג". היא הוסיפה כי "לא היה מקום להעמיד לדין את הנהגת" הדורסת.

באשר להמלצת המשטרה בזמנו להעמיד לדין את הנהגת, המשתייכת לאחת המשפחות המיוחסות בישראל, אמרה פורר-גפני: "המשטרה, עם כל הכבוד, לא יכולה להחליט".

פורר-גפני אמרה שיהיה קשה לפתוח כעת את התיק מחדש, בייחוד בגלל הזמן הרב שעבר מאז התאונה. "עכשיו, אחרי 10 שנים, אפשר לבדוק את זה?", היא שאלה.

כידוע, הפרקליטות התבססה בזמנו על עדות של נהגת מונית, שטענה כי ראתה את הנהגת הדורסה עוברת באור ירוק מלא ואת בק ז"ל עובר באור אדום. עם זאת, חסון טוענת כי העדות הזו בעייתית, וכי הייתה עדות נוספת של אדם שראה את הנהגת הדורסת "משתוללת" על הכביש לפני התאונה.

"אתם שופכים את דמנו ושותים אותו בכפית", המשיכה לתקוף עו"ד פורר-גפני.

חסון השיבה לה: "דמו של גל בק זועק. אם ימצאו עיתונאי מושחת אצלי ויפרסמו עליו, אני אגיד ששופכים את דמנו?".

פורר-גפני ענתה: "למה את אומרת שאנחנו מושחתים? כי אנחנו עושים את העבודה שלנו?"; וחסון השיבה: "אסור לנו לבדוק?".

בסיכום הראיון אמרה עו"ד פורר-גפני: "תנו לנו הזדמנות, ונבדוק את זה, אבל אל תשפכו את דמנו".