נחטף כמו לחמניות: המוצר שהפך לשיחת היום בארה"ב

הוא הצליח לגייס כמעט מיליון דולר ברשת בתוך זמן קצר וזכה גם להשקעה ממנכ"ל אפל טים קוק ■ הכירו את מוצר המקלחת החדש שהפך בין-לילה ללהיט ענק בארה"ב

ראש מקלחת קיקסטארטר / צילום: מהוידאו
ראש מקלחת קיקסטארטר / צילום: מהוידאו

אפשר לומר שהכסף זורם כמו מים, לפחות בכל הקשור לסטארט-אפ נביה שמפתח ראשי מקלחת. נכון להיום הצליח הקמפיין בקיקסטארטר של החברה לגיוס הניב למעלה מ-923 אלף דולר, כשהיעד היה צנוע הרבה יותר: 100 אלף דולר בלבד. ויש עוד חודש לגיוס.

סביר להניח כי חלק מההצלחה תלויה בכך שהסטארט-אפ הצליח להכניס למקלחת כמה אנשים די מוכרים, כמו מנכ"ל אפל טים קוק לדוגמה, שחווה על בשרו את ראש המקלחת של נביה, שלפחות על-פי טענת המפתחים חוסך כ-70% מצריכת המים, באמצעות פטנט מיוחד שגורם לטיפות המים להפוך לקטנות יותר ולכסות שטח פנים רחב יותר.

כך יוצא שבזמן שמקלחת ממוצעת צורכת כ-75 ליטר של מים - המוצר של נביה צורך רק 23 ליטר מים.

איך זה נראה, ומה הסכומים מאחורי המוצר שהפך ללהיט? צפו בסרטון המצורף.

גלובס טק:
רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא?
הרשמה
הרישום נכשל
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988