קומדיה סקסית לליל קיץ

"ג'וני ואבירי הגליל" חפה מכל ניסיון לומר לצופה משהו בעל משמעות - ובכך קסמה

עוז זהבי / צלם: מץ 76
עוז זהבי / צלם: מץ 76

"ג'וני ואבירי הגליל", יום ד' 22:00, ערוץ yes קומדי

לעוז זהבי יש אבא מת שהוריש לו צרות כלכליות ואחות קטנה (ג'וי ריגר, כוכבת סדרות נוער, בראשן "החממה", וההפתעה הכי כייפית של הסדרה הזאת), שעומדת להימסר לידי רשויות הרווחה.

אלא שכאשר גבר נראה טוב כל-כך, יש תמיד אפשרות להשתדרג כלכלית, וכך הוא מוצא את עצמו כמנהיג להקת חשפנים (יותר ג'יגולו מאשר באמת חשפנים מקצועיים). ביחד איתו בלהקה גם חבריו (אושרי כהן, יוסף סוויד ויואב לוי), בעוד אחותו הקטנה מתפקדת כמעין פקידה סרסורית, והעסקים פורחים.

אלא מה? שבמקום קטן כל-כך כישראל, במיוחד בחבל-ארץ שכמעט לא מאפשר אנונימיות, קשה מאוד לעשות משהו כזה בלי שכ-ו-ל-ם יידעו.

מבחינה שיווקית זה דווקא יתרון, אבל מכל הבחינות האחרות - חיסרון גדול, מה גם שבינתיים העניינים קצת מסתבכים: חברתו שאותה נטש פעם ובה הוא מאוהב עדיין, כבר הרה אחרי שנישאה לאחר, חברו הטוב מתאהב באחותו הקטנה... מה אתם יודעים? מסתבר ששמח שם בממלכת הצימרים הגלילית!

שמעתי כבר מישהו מתלונן על כך שלמרות שהסרט הזה הוא על גברים, הוא לוקח בהומור את תופעת הזנות - שקורבנותיה הן, כמעט אבסולוטית, נשים.

האמת? אני ממש לא הייתי ממהר ליחס לסדרה הזאת שום אמירה במתכוון - וזה בדיוק מה שהצליח להקסים אותי בה: היא במשקל נוצה, סקסית, משעשעת עד מצחיקה, ולפחות על-פי הפרק הראשון, גם חפה מכל ניסיון לומר לצופה משהו בעל משמעות, מלבד אולי לשלוח את אמא ואבא לחדר השינה כשהם מחייכים, לשם שינוי, זה לזו חיוכים רבי-משמעות.

הייתי מסתפק בציון טוב בלבד לקומדיה הסקסית לליל קיץ הזאת, אבל כנראה שמגיעה לה עוד נקודה נוספת רק על חוסר היומרה שבה: במציאות שבה יש יותר מדי תוכניות טלוויזיה גרועות שלוקחות את עצמן בכובד ראש, תענוג לראות תוכנית טובה שכיף לצפות בה בלי לחשוב על שום דבר אחר.

* ציון: 9