ג'ודי שלום-ניר-מוזס: "עשו לקצב עוול גדול, הוא לא אנס"

בראיון שיתפרסם מחר בעיתון "מקור ראשון" אומרת רעייתו של שר הפנים כי ביום שפרסמה את הציוץ הפוגעני נגד הנשיא אובמה, "סילבן כמעט התגרש ממני"

ג`ודי ניר מוזס / צילום: גל חרמוני צולם בבית פיטרו הכט, מדינת היהודים 60 הרצליה פיתוח
ג`ודי ניר מוזס / צילום: גל חרמוני צולם בבית פיטרו הכט, מדינת היהודים 60 הרצליה פיתוח

"עשו למשה קצב עוול גדול. לדעתי הוא לא אנס אף אחת, ובמשפט גם לא הוכח שהוא אנס" - כך אמרה אשת התקשורת ג'ודי שלום-ניר-מוזס, רעייתו של שר הפנים סילבן שלום, בריאיון לאביעד פוהרילס בעיתון "מקור ראשון" שיפורסם מחר.

לדבריה, "אני לא אומרת שהוא צדיק. הוא הורשע ונענש, אבל למה שהוא עשה יש הגדרות אחרות חוץ מאונס. אני לא שותפה לכל התנועה הפמיניסטית הזאת, ששופכת בהרבה מקרים את התינוק יחד עם המים. היום גברים כבר אומרים שהם לא עולים לבד עם אישה במעלית, ומנכ"לים לא רוצים למנות עוזרת, כי הם פוחדים מפרשנות מרחיקת לכת לחוק ההטרדה המינית". נזכיר כי בשנת 2010 הורשע הנשיא לשעבר קצב בשתי עבירות של אונס, במעשה מגונה בכוח ובהטרדה מינית.

שלום-ניר-מוזס התייחסה בריאיון לפיצוץ גשר מעריב ואמרה: "אני בטוחה שאי-שם סבא שלי ואבא שלי היו מרוצים מהסימבוליקה של הפיצוץ הזה. 'מעריב' של היום, בראשות אלי עזור, הוא אחלה עיתון, ואין לו שום קשר לעיתון הבוגדים של פעם. עכשיו רק נותר להוציא את השם קרליבך מהרחוב, ונקמת המוזסים תושלם".

בעניין הציוץ הפוגעני שפרסמה בטוויטר נגד הנשיא האמריקאי ברק אובמה, אמרה שלום-ניר-מוזס כי הדבר פגע ביחסיה עם בעלה. "עד היום אני לא מבינה מה רצו ממני", טענה, "הייתי בדיוק בלונדון, ישבתי עם חברה, ופתאום ראיתי שהטוויטר מפוצץ בתגובות. קראתי והבנתי את גדול הבעיה שזה יכול לייצר לסטיב, ומחקתי את הציוץ עוד לפני שהוא ראה, כי הוא בדיוק היה בטיסה. נתתי את ההתנצלויות, אבל אחרי שסילבן נחת, זה היה אחד הרגעים המפחידים. הוא כמעט התגרש ממני באותו יום".

על הפמיניזם של חברות הכנסת תמר זנדברג ומירב מיכאלי אמרה ניר-מוזס-שלום: "אני משתתפת בצערן. שני המינים נבראו שונים, הם לא תאומים סיאמיים. בסופו של יום מצפים מאתנו לדאוג לבית ולילדים, כי זה ב-DNA שלנו, ויחד עם זה, נשים שמשקיעות ורוצות להגיע להישגים, מצליחות".