שוב בראש: 9 מיליון - הפרסומת האהובה והזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: משרד הפרסום אדלר-חומסקי מכניס 3 פרסומות לטבלה השבועית

קמפיין 9 מיליון
קמפיין 9 מיליון

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של חברת הביטוח 9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב. בפרסומת נראית שני כהן עושה ביטוח דרך מכשיר האינטרקום עבור לקוחה שרוצה לעזוב את סוכן הביטוח "שוקה" לטובת ביטוח באינטרנט. שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 23.4%.

פרסומת זו היא גם הפרסומת הזכורה ביותר, כאשר שיעורי הזכירה לפרסומת גבוהים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 11.9%.

למקום השני בדירוג האהובות הגיעה פרסומת נוספת של חברת ביטוח. מדובר בחברת AIG עם הפרזנטור החדש אלי מריאנו, שמציג את עצמו כאפי - מורה לנהיגה.

גם המקום השני בדירוג הזכורות שייך לחברת ביטוח - חברת ביטוח ישיר עם גרסה נוספת לפרסומת היונים המדברות.

משרד הפרסום אדלר-חומסקי מכניס 3 פרסומות לטבלה השבועית.

קמפיין הפרסומות של חברת הסלולר פלאפון הוא קמפיין הפרסומות המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד על כמעט מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

מנתוני יפעת עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 641 (לעומת 606 בתקופה הקודמת).

סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים נמוך במעט מזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-38.2 מיליון דולר (לעומת כ-39.3 מיליון דולר שהושקעו בתקופה הקודמת).

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988