צפו: הגאדג'ט של אמזון שהפך ללהיט זוכה לשדרוג

מכשיר ה-Echo של אמזון הוא רמקול דמוי צינור המחובר כל העת לאינטרנט, עונה לכל שאלות המשתמש, מנגן מוזיקה ופועל כעוזר אישי בבית ■ עכשיו הוא גם יקריא לכם ספרים מהקינדל

חברת אמזון מנסה כבר כמה שנים להפוך לשחקן משמעותי בשוק הטכנולוגיה, גם כשזה קשור בגאדג'טים.
מה שהתחיל עם הספר האלקטרוני קינדל, המשיך לטלפון הסלולרי Fire וגם קטגוריה חדשה לחלוטין של מוצרים עם ה-Echo, גאדג'ט אותו השיקה לפני יותר משנה.

מדובר במעין עוזר דיגיטלי, מכשיר קטן ועגול שיישב לכם על השידה בבית ויענה לכם על כל שאלה שתשאלו אותו. כדי לקבל את תשומת ליבו צריך רק להגיד מילת מפתח שנקבעה מראש. אז אפשר לשאול אותו שאלות, לבקש ממנו לנגן מוזיקה, להורות לו להוסיף לכם פגישה ליומן וכדומה.

המכשיר שעלותו כיום היא 180 דולר סוגר מעגל כשאלכסה, כך נקראית הישות הווירטואלית אליה אתם פונים במכשיר, תקריא לכם סיפורים ישירות מהקינדל חינם ללא כל עלות נוספת. אמנם אופן ההקראה לא יהיה בדיוק אותו קול צבעוני ודרמתי לו הייתם מצפים, אבל עדיין מדובר בהתחלה מעניינת.

כל שעליכם לעשות הוא לומר, באנגלית כמובן, לאלכסה: 'אלכסה תקריאי לי סיפור מהקינדל' ולהתרווח לאחור. כשתאמרו 'הפסיקי' היא תפסיק וכשתאמרו לה להמשיך היא תמשיך. אתם יכולים גם לומר לה לקפוץ כמה עמודים קדימה או אחורה. לאלו מבינכם שאין ברשותם עדיין ספרים דיגיטלים אמזון מציעה כהתחלה ללא כל עלות מבחר של קטעים מתוך סדרת הספרים מלחמת הכוכבים.