y&r ישראל זכה בתקציב הפרסום של סודהסטרים

יקדם בין היתר מכשירים וטעמים חדשים המבוססים על חומרים וממתיקים טבעיים וויטמינים

משרד הפרסום y&r ישראל זכה במכרז ונבחר להוביל את פעילויות הפרסום של סודהסטרים ישראל לאורך שנה, בדגש על הטמעת האסטרטגיה הבינלאומית ששמה בחזית את היות סודהסטרים מותג המים המוגזים הגדול בעולם במונחי כמות. המשרד יקדם בין היתר מכשירים וטעמים חדשים המבוססים על חומרים וממתיקים טבעיים וויטמינים.

כפי שנחשף ב"גלובס", לפני שבועות ספורים הוחלט בסודהסטרים לצאת למכרז על תקציב הפרסום של הקבוצה בישראל - זאת חודשים ספורים לאחר שהחברה ערכה מכרז על פעילותה המיועדת לחו"ל.

במכרז הנוכחי התמודדו 5 משרדים: פרסום אברהם, ליאו ברנט, ענבר-מרחב, JWT ישראל ו-y&r ישראל. המשרדים נדרשו להציג מצגות קריאייטיב מול אנשי ההנהלה מישראל ומחו"ל. בתום השלב הראשון נשרו ענבר-מרחב ופרסום אברהם, והמשרדים האחרים עברו לשלב הבא - מסחרי בעיקרו.

בעבר נעשו חלק מהפרסומות שלה באמצעות אנשי קריאייטיב עצמאיים, דוגמת אלכס בוגוסקי. בוגוסקי, הנחשב לטלנט קריאייטיב בינלאומי, הוא זה שייצר עבור סודהסטרים את הסרטון המפורסם, שבו נראים בקבוקים לא ממותגים, אך דומים לאלה של קוקה-קולה, מתנפצים בעקבות שימוש במכשיר הסודהסטרים - זאת כחלק מהאסטרטגיה לשים דגש על איכות הסביבה, ועל הפגיעה בסביבה על-ידי חברות המשקאות באמצעות בקבוקי פלסטיק.

קמפיין נוסף שעורר עניין בינלאומי היה בכיכובה של הכוכבת ההוליוודית סקרלט ג'והנסון. ג'והנסון זכתה לביקורת רבה על כך שהיא מקדמת חברה ישראלית, שהמפעל שלה ממוקם מחוץ לשטחי הקו הירוק. בתגובה היא אמרה כי הייתה מודעת למיקומו של המפעל, אך היא נשארת נאמנה למותג. ג'והנסון אף התפטרה מארגון זכויות אדם שמתח עליה ביקורת בנושא.

מבחינת הפרסום בארץ נחשבת סודהסטרים למפרסמת קטנה בהרבה: הפעילות המשמעותית האחרונה שלה הייתה לפני מספר שנים, תחת ניהולו של משרד הפרסום פוגל-אוגילבי, שלקח חלק בתהליך המיתוג מחדש בישראל.

מעיין נווה, ראש מערך התקשורת הבינלאומי של סודהסטרים, אישר את הידיעה.