שי באב"ד: "אין כל כוונה לפגוע במעמדה של נבחרת הדירקטורים"

מנכ"ל משרד האוצר שלח מכתב שבו הוא מביע תמיכה מלאה בנבחרת הדירקטורים בחברות הממשלתיות ■ במכתב הוא מציין כי קיים מחסור חמור בתפקידים של דירקטורים בחברות הממשלתיות וטוען כי כחלון פועל לאייש אותם באופן מיידי

שי באב"ד / צילום: תמר מצפי
שי באב"ד / צילום: תמר מצפי

מנכ"ל משרד האוצר, שי באב"ד, שלח הערב (א') מכתב שבו הוא מביע את תמיכתו בנבחרת הדירקטורים של החברות הממשלתיות. "לאור פרסומים חוזרים ונשנים בכתבות בערוצי התקשורת השונים בדבר עתידה של נבחרת הדירקטורים, אבקש להבהיר כי משרד האוצר רואה חשיבות עליונה בקיומה של הנבחרת, וכי אין כל כוונה לפגוע במעמדה", כותב באב"ד.

בהמשך המכתב באב"ד מציין את החשיבות של הדירקטורים בחברות הממשלתיות, בייחוד על רקע המחסור החמור שלהם בחברות הממשלתיות, עניין שגורם לטענתו לפגיעה חמורה בשירותים שאותן חברות מספקים לאזרחים. "חסרונם של הדירקטורים גורם, בין היתר, לפגיעה מהותית ביכולת קבלת ההחלטות, וכתוצאה מכך לפגיעה אנושה בהתנהלות החברות", כותב באב"ד. הוא מוסיף עוד כי שר האוצר משה כחלון מבקש לאייש באופן מיידי את המקומות החסרים של הדירקטורים בחברות הממשלתיות.

גורם הקשור לנבחרת הדירקטורים אמר כי מדובר במכתב הזוי. לדבריו אם מנכ"ל האוצר תומך כל כך בנבחרת הדירקטורים מדוע הוא לא מאפשר לדירקטורים למנות בעצמם את חברי הנבחרת?.