מנכ"ל פרטנר מגיב לעובדים בסרטון יוטיוב: זה לא הזמן לפילוג

(עדכון) - העילה לסכסוך העבודה שהכריזה ההסתדרות: מבוי סתום במו"מ על הסכם קיבוצי ראשון בחברה ■  במסגרת המאמצים לשנות דימוי ולהפוך לחברה דיגיטלית, המנכ"ל איציק בנבנישתי השיב לעובדים בסרטון קצר ביוטיוב

איציק בנבנישתי  / צילום: איל יצהר
איציק בנבנישתי / צילום: איל יצהר

ההסתדרות הכללית הודיעה הבוקר (ד') על סכסוך עבודה בחברת פרטנר. בשבוע שעבר הודיעה ההסתדרות על כוונתה להכריז סכסוך עבודה על רקע המבוי הסתום שאליו הגיע המשא-ומתן בין ההנהלה לעובדים, והבוקר הסכסוך נכנס לתוקף ויחול על 3,200 עובדי החברה.

משמעות ההכרזה על הסכסוך היא שהחל מתאריך 2 במארס יוכלו עובדי החברה לנקוט צעדים ארגוניים. ההכרזה מגיעה יממה בלבד לאחר השקת המותג החדש בפרטנר ואירוע גדול שנערך אתמול (ג') בערב לכל עובדי החברה. העובדים החליטו שלא לפגוע בהשקה. 

יקי חלוצי, יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההיי-טק בהסתדרות, מסר: "ההסתדרות מחויבת לביטחונם התעסוקתי ותנאי העבודה של עובדי פרטנר, ותעשה כל שבכוחה לגבות את מאבקם הצודק להסכם קיבוצי. לצערי, עד לרגע זה הנהלת החברה לא הציעה תנאים מספקים לסגירת הסכם, ולכן פנינו להכרזה על סכסוך עבודה".

קרן אופק, יו"ר ועד עובדי פרטנר, מסרה: "לאחר יותר משנה בה אנו מנהלים משא-ומתן עם הנהלת החברה, תוך הפגנת אחריות, איפוק ואורך-רוח, הגענו לצערנו למבוי סתום. הצעתה של ההנהלה אינה עומדת בקנה אחד עם הסטנדרט הקיים בשוק התקשורת, וזאת בלשון המעטה. העובדים רואים בפרטנר את ביתם, והצלחתה החברה תמיד עמדה לנגד עיניהם. לא נוכל לקבל הצעה שאינה מכבדת את העובדים, ולא נסתפק בפירורים".

במסגרת המאמצים לשנות דימוי ולהפוך לחברה דיגיטלית, השיב היום איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר, בסרטון קצר ביוטיוב, על הכרזת סכסוך העבודה, קרא לעובדים שלא לצאת בצעדי מחאה וביקש מהם לחזור לשולחן המשא-ומתן, כדי לא לפגוע בחברה ובמומנט שהיא נמצאת בו בעקבות השקת המותג החדש אתמול.

בנבנישתי קרא לעובדים ואמר להם כי "פרטנר נמצאת בתקופה מדהימה, תקופה של התחדשות. זה לא הזמן למחלוקות מבית, זה לא הזמן לפילוג. כולנו נמצאים באותה סירה. אני אוהב אתכם, ישבנו עם הוועד והצענו הצעות מדהימות. זה לא הזמן לפילוג, אני מאמין בכם, ואני מרגיש אתכם, וכולנו ביחד באותה מטרה".