ענבל אור נחקרה באזהרה במשטרה - ושוחררה בערבות

(עדכון) - החוקרים התמקדו בדוח הנאמן, שהראה כי אור הונתה לכאורה רוכשי דירות ונהגה לרשום דירות על שמם של שני רוכשים ■ אתמול החליט השופט איתן אורנשטיין לשלוח את קבוצת החברות שבשליטת אור לפירוק

ענבל אור / צילום: שלומי יוסף
ענבל אור / צילום: שלומי יוסף

יזמית הנדל"ן ענבל אור נחקרה תחת אזהרה: לראשונה מאז הפתיחה בחקירה פלילית, נכנסה היום (ד') אור לחדר החקירות. החוקרים התמקדו בדוח הנאמן של אור סיטי נדל"ן, שהראה כי אור הונתה לכאורה רוכשי דירות ונהגה לרשום דירות על שמם של שני רוכשים. לאחר שעות של חקירה, היא שוחררה בערבות.

במסגרת החקירה המתבצעת ביחידה לחקירות הונאה במחוז תל-אביב, החל איסוף מסמכים הקשורים לפעילויותיה העסקיות של אור. החקירה החלה ככל הנראה בעקבות תלונה של אחד מרוכשי הדירות, שגילה לאחר שביצע את העסקה כי היא נמכרה לאנשים נוספים.

בתחילת השבוע ובעקבות פתיחת החקירה הפלילית, הגיבה אור ללירן שבתאי, איש מערכת "תוכנית חיסכון" בחדשות 2, ואמרה כי הפרסומים לפיהם נפתחה חקירה פלילית נגדה אינם נכונים. "לא הוזמנתי לחקירה, הכול בסדר, לא היה שום דבר", הבהירה אור.

"אני לא הוניתי, לא שיקרתי, לא גנבתי", הוסיפה אור. "הכול בסדר, די. הפרסומים שקריים ממש. אין שום רבב. אני לא מבינה את זה, אבל התקשרו אליי לבדוק לגבי אחד הלקוחות שלי אם הוא רכש וקיבל הנחה מיוחדת".

נזכיר כי אתמול (ג') החליט שופט בית המשפט המחוזי בתל-אביב, איתן אורנשטיין, לשלוח את קבוצת החברות שבשליטת אור לפירוק, ומינה את עו"ד איתן ארז כמפרק.