ענבל אור התבקשה להפקיד את ג'יפ הלנדרובר שלה

ביהמ"ש המחוזי בת"א דחה את בקשת אור להמשיך ולשמור את הרכב, והורה לה להפקיד את הרכב במגרש עד יום ג' הבא ■ השופט אורנשטיין: "חשש להברחת הנכס או מכירתו בנזיד עדשים"

ענבל אור ואיתן ארז / צילומים: שלומי יוסף ותמר מצפי
ענבל אור ואיתן ארז / צילומים: שלומי יוסף ותמר מצפי

עוד מפלה משפטית לענבל אור: שופט בית המשפט המחוזי בתל-אביב, איתן אורנשטיין, דחה היום (ד') את בקשתה של אור להמשיך ולהחזיק בג'יפ הלנדרובר שלה, ושלח אותה להפקיד את הרכב במגרש לא יאוחר מיום ג' הבא בשעה 12:00.

השופט הדגיש בהחלטתו את עמדת בנק מזרחי-טפחות, המחזיק בשיעבוד על הרכב, לפיה קיים חשש להברחת הכנס או מכירתו על-ידי המשיבה לצד ג' בנזיד עדשים.

אור טענה בתשובתה לבקשת תפיסת הרכב כי "החזקה ושימוש ברכב, לאם חד-הורית האחראית לגידולם של 4 ילדים קטינים, אשר הקטן שביניהם הוא תינוק בן פחות משנה, אינם מותרות... אלא בבחינת הכרח".

עוד טענה אור כי "אמנם מדובר ברכב יקר, אבל לא תצמח שום תועלת באחסון וירידת ערכו במגרש".

השופט אורנשטיין קיבל את בקשת כונס הנכסים הזמני, עו"ד איתן ארז, וכתב כי "לא ניתן להתעלם מהתנהלותה של אור בעת האחרונה, שמקימה יותר מחשש לפגיעה בנכסיה, ככל שאלה יישארו בחזקתה". מעבר לכך, הרכב עצמו משמש בטוחה בידי בנק מזרחי-טפחות, כאשר לאור חוב גדול כלפיו.

השופט שולח לקראת סוף החלטתו אזהרה לאור. לדבריו, אם היא לא תפקיד את הרכב כאמור, יהיה עו"ד ארז רשאי לתפוס את הרכב בכל מקום שבו הוא נמצא ולאפסנו במגרש בעצמו. 

 

הרכב של ענבל עאור / צילום:יוסי כהן
 הרכב של ענבל עאור / צילום:יוסי כהן