"המשפט היה מכור מראש; יש בון-טון שדמה של שרה נתניהו מותר"

ניר חפץ, יועץ התקשורת של משפחת נתניהו: "האווירה בבית רה"מ חמה, חוגגים לעובדים ימי הולדת" ■ "לא נתנו לשרה הגנה ומתפלאים שהתוצאה 0-10"

ניר חפץ / צילום: יהודה שגב
ניר חפץ / צילום: יהודה שגב

"המשפט היה נעול, ידוע, אפילו מכור מראש. כבר בפסק דין של מני נפתלי היא (השופטת) הביעה את דעתה, אז זה המצב. העלו את שרה נתניהו לתת עדות, אבל לא אפשרו לה להביא עדים. יש איזה 20 עובדים במעון ראש הממשלה שהיו יכולים לספר הפוך לחלוטין מזה שסיפר גיא אליהו... זה כאילו שהעלו את שרה נתניהו על מגרש כדורגל, אבל לא נתנו לה הגנה - ואחר-כך מתפלאים שהתוצאה היא 0-10".

כך אמר הבוקר (ד') בראיון לאסף ליברמן בגלי צה"ל ניר חפץ, יועץ התקשורת של משפחת נתניהו.

חפץ לא הצליח לספק תשובה ברורה לשאלה מדוע שרה נתניהו לא ביקשה להיות צד בהליך (כלומר נתבעת), מהלך שהיה מאפשר לה להביא עדים כרצונה. חפץ הוסיף, עם זאת: "קל מאוד, גם לשופטת, להצטרף לעדר שחובט כבר שנים בשרה נתניהו. יש בון-טון שנמשך כבר 20 שנה, שדמה של שרה נתניהו מותר. צריך אומץ-לב רב ללכת נגד הזרם... הגיע הזמן להפסיק את המצב ששרה נתניהו היא שק החבטות של התקשורת... זה קרה לה על לא עוול בכפה, ועל זה צריך לומר די".  

"האווירה בבית ראש הממשלה היא אווירה מאוד חמה", טען חפץ בהמשך הראיון. "שרה נתניהו - כל מי שמכיר אותה יודע שהיא אדם חם, וכל מי שבא לבית ראש הממשלה מרגיש אווירה של אירוח. חוגגים לעובדים ימי הולדת. יש עשרות עובדים ששומרים איתה שנים על קשר, שרה נתניהו היא חברה. אז יש גם כמה עובדים שרצו להוציא כסף מהמדינה, והם מצוירים על-ידי התקשורת כגיבורים לאומיים - ולכן כדאי להם".  

 

עורך הדין של משפחת נתניהו במתקפה על השופטת: "פוגענית, מוטה וחד-צדדית" 

לשכת עורכי הדין בביקורת חריפה על פרקליטה של נתניהו 

דעה / מתי גולן: שרל'ה, בואי לטיפול