הדיה תנהל את מערך הפרסום ברכבת ישראל בשנתיים הקרובות

תשקיע כ-5 מיליון שקל בפלטפורמות פרסומיות ■ סכום זה כולל את דמי הזיכיון

רכבת ישראל / צילום: איל יצהר
רכבת ישראל / צילום: איל יצהר

האם היסטוריה של הסתבכויות במכרזי פרסום כושלים ברכבת ישראל מגיעה לקיצה? לאחר תקופה ארוכה ללא זכיין בחרה הרכבת בזכיין חדש והפקידה את שיווק פני הפרסום בידי חברת הדיה שילוט חוצות.

הדיה תנהל את מערך הפרסום ברכבת בשנתיים הקרובות, במהלכן היא תשקיע כ-5 מיליון שקל בפלטפורמות פרסומיות. סכום זה כולל את דמי הזיכיון.

בעבר כאמור היו מכרזי הרכבת לפרסום בתחנות כרוכים בלא מעט הסתבכויות: לפני כמעט 4 שנים הודיעה חברת ברעם פרסום מקורי, הזוכה האחרונה במכרז, כי היא מוותרת על זכותה להמשיך להחזיק בזיכיון לפרסום ברכבת. בהמשך הוציאה הרכבת מכרזי פרסום בהם העדיפו כל חברות השילוט שלא לקחת בו חלק. בהמשך, במקום מהלכי התקשרות ארוכים, נעשו מהלכים אד-הוק עם חברות כמו לביא מדיה שקיבלה זיכיון ל-3 חודשים.

הזיכיון לשיווק הפרסום ברכבת כולל כ-1,800 פני פרסום, פוסטרים, בילבורדים, תחנות אוטובוס, שלטים באולמות כניסה ויציאה מהרכבת ופרסום במנהרות בין הרציפים.

על-פי נתוני הדיה, השנה צפויים לעבור ברכבת כ-60 מיליון נוסעים. לדברי עופר גל, מנכל הדיה שילוט חוצות, "כמות הנוסעים חסרת התקדים של כ-60 מליון נוסעים בשנה מהווה פלטפורמה משמעותית מאוד עבור לקוחותינו ומאפשרת להם נגיעה בקהל לקוחות אסטרטגי. אנחנו שמחים על ההזדמנות שנפלה בחלקנו לשוב ולהיות זכיין הפרסום ברכבת ישראל. אנו נשקיע את כל המשאבים הנדרשים בכדי להעניק למפרסמים ולקהל הנוסעים חוויה פרסומית ברמה הגבוה ביותר".