חברת החשמל: לקוחות בגוש דן קיבלו בטעות חיוב כפול

מדובר בלקוחות בהוראת קבע ■ חברת החשמל טוענת כי היא "איתרה מיידית את החיוב ופועלת בשעות אלה לזכות את הלקוחות. לחברה ידוע מי הם הלקוחות, כך שאין צורך ליצור קשר ולעדכן"

חברת החשמל הודיעה היום (א') כי "בשל המעבר למערכת מחשוב חדשה ללקוחות, עליה עדכנו מספר פעמים מראש, חויבו בטעות חלק מהלקוחות מגוש דן בהוראת קבע באשראי חיוב כפול".

עם זאת, החברה טוענת כי היא "איתרה מיידית את החיוב ופועלת בשעות אלה לזכות את הלקוחות. לחברה ידוע מי הם הלקוחות, כך שאין צורך ליצור קשר ולעדכן". ההודעה נחתמה במלים: "עמכם הסליחה".

חברת החשמל דיווחה לפני כחודש על דוח נציבות תלונות הציבור, ממנו עולה כי ב-2015 חלה עלייה של 22% במספר התלונות על החברה בהשוואה ל-2014, עובדה המוסברת בחלקה בשל אירועי מזג-אוויר קיצון בחודשים ינואר ואוקטובר 2015.

בשורה התחתונה נרשמו בשנה שעברה 15,105 תלונות, כאשר 0.6% מכלל 2.7 מיליון לקוחות התלוננו. הנושאים המרכזיים בתלונות הם דרישות לפיצוי כספי בגין נזקים (37%), חשבונות חשמל וגבייה (15%), תלונות בנושא עבודות רשת וחיבורים לבתים (13%), אמינות אספקה (5%), תשלום וחלוקת חשבונות (10%), איכות הסביבה (5%) וטיב השירות (4%).