ועידת MAD | ועידת MAD

ועידת MAD: גוגל בראש מדד המותגים 2016 של "גלובס"

הוועידה, שמתקיימת היום במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בת"א, תארח מומחים בפרסום ושיווק מהארץ ומהעולם ■ עוד במדד המותגים: אפל, קוקה-קולה, בנק הפועלים וטויוטה

מאיר ברנד/ צילום : תמר מצפי
מאיר ברנד/ צילום : תמר מצפי

ועידת MAD של "גלובס" יוצאת לדרך: הוועידה, שמתקיימת היום (ד') במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב, עוסקת במשימות החדשות של עולם הפרסום, השיווק והדיגיטל ותארח מומחים בתחומים אלה מהארץ ומהעולם. 

בוועידה נחשף מדד המותגים של "גלובס" לשנת 2016, בראשו גוגל. עוד בעשירייה הפותחת: אפל, קוקה-קולה, סמסונג, בנק הפועלים, לאומי, מרלבורו, HP, בזק וטויוטה.

בין הפאנלים בוועידה: "מציאות מושכת: טכנולוגיה בשירות השיווק", "מוביל לעתיד - התשתיות דוחפות לחדשנות", "חזון ואסטרטגיה - הגשמת הקניות ברשת", "הבריף החדש" ועוד. 

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988