איפה נפגשו ניומן מ"סיינפלד" ומנכ"ל איקאה שוקי קובלנץ?

וגם: יגאל לנדאו, עו"ד נחום פינברג ויזם הנדל"ן מוטי כוזיהנוף לומדים לבשל

קובלנץ, נייט ולובושיץ / צילום: שוקה כהן
קובלנץ, נייט ולובושיץ / צילום: שוקה כהן

המירו את החליפות בסינרים

גברים לומדים לבשל

בסוף השבוע התכנסו 20 גברים לסדנת בישול בסגנון תאילנדי בתל-אביב. הם חתכו וקצצו, אידו ואפו וגם אכלו בסופו של דבר ארוחה בת 3 מנות עם כל התוספות מעשה ידיהם.

בין הבשלנים שהתווכחו תוך כדי טיגון בשאלה מי ינצח בבחירות בארה"ב, ניתן היה למצוא את יגאל לנדאו מבעלי רציו, את עו"ד נחום פינברג ואת יזם הנדל"ן מוטי כוזיהנוף.

האורחים הוזמנו לסדנה ב"סטודיו לבישול" על-ידי שמוליק טל, מו"ל סיגאר.

היין זרם לאורך הסדנה ובמהלך הארוחה, והגברים ניתחו את הטעויות שטראמפ וקלינטון עושים בשלבים המתקדמים של המירוץ לנשיאות. הם גם אפו וזיגגו עוגות מסוכרות לקינוח ותהו מה אהוד ברק מסתיר ולמה התכוון כשאמר שראש הממשלה צריך לגלות - האם מדובר באספקת נשק או בהגדלת התקציב.

יגאל לנדאו,  נחום פינברג, מוטי כוזיהנוף,  שמוליק טל / צילום: טל שובל
 יגאל לנדאו, נחום פינברג, מוטי כוזיהנוף, שמוליק טל / צילום: טל שובל

תפרו חליפות

הספורטאים הפראלימפיים מתכוננים לריו

האולימפיאדה אמנם ננעלה הלילה, אבל הרוח האולימפית ממשיכה, ובעוד שבועיים יפתחו בריו המשחקים הפראלימפיים. המשלחת הישראלית מונה 31 ספורטאים, והם ימריאו בקרוב לברזיל.

בשבוע שעבר הגיעו רון בולוטין, ראש המשלחת, וסיוון אבראביה, שחקנית נבחרת כדור שער נשים, לצילומים עם החליפות הרשמיות לאולימפיאדה שעיצבה רשת בגיר. חיים רייך, מנכ"ל הרשת שבשליטת קרן פימי, נכח על סט הצילומים ותפס את בולוטין לשיחה ארוכה, בה התברר כי שניהם למדו בעבר מינהל עסקים.

בולוטין, מדליסט זהב פראלימפי בקטגוריית שחייה לנכים, הסביר לרייך על התובנות שהוא לוקח מעולם העסקים לספורט. רייך ענה כי אנשי עסקים צריכים ללמוד מהנחישות ומהעוצמה של הספורטאים הפראלימפיים, ואיחל בהצלחה למשלחת.

סיוון בראביה ורון בולוטין / צילום: אלון ראובני
 סיוון בראביה ורון בולוטין / צילום: אלון ראובני

שלום... ניומן!

ווין נייט בקמפיין להשקת קטלוג איקאה

קוראים לו ווין נייט, אבל אתם מכירים אותו בתור ניומן, השכן השנוא של ג'רי בסדרה "סיינפלד". נייט הגיע השבוע לישראל לצילומים לקמפיין לרגל השקת קטלוג איקאה 2017 וישהה כאן עד יום רביעי.

כבכל שנה, בקרוב תקבלו לתיבת הדואר שלכם את הקטלוג המסורתי. מעניין מה ניומן הדוור היה עושה אם היה צריך להפיץ יותר מ-1.7 מיליון עותקים ברחבי ישראל.

"אנחנו שמחים לארח את וויןי נייט בפעם הראשונה בישראל ולהשיק קמפיין בהשתתפות דמות אהובה ומוכרת לכל כך הרבה אנשים", אמר מנכ"ל איקאה ישראל, שוקי קובלנץ.

מי שעוד ניצל את ההזדמנות להתחכך בזוהר ההוליוודי הוא אור לובושיץ, מבעלי קבוצת התקשורת G group ובעלה של שרי גבעתי.

קובלנץ, נייט ולובושיץ / צילום: שוקה כהן
 קובלנץ, נייט ולובושיץ / צילום: שוקה כהן

התפוח נפל בבית

נצבא תעסיק את בנו של בעל השליטה

חברת הנדל"ן המניב נצבא עדכנה על הצטרפותו של בועז צוף, בנו של היו"ר ובעל השליטה - חיים צוף. נצבא, בה מחזיק צוף באמצעות חברת הנדל"ן איירפורט סיטי שמהווה חלק מקבוצת אקויטל, תעסיק את צוף הבן בתפקיד אדמיניסטרטיבי בחברה-בת זרה. במסגרת תפקידו הוא צפוי לסייע בניהול נכסיה בהולנד תמורת שכר חודשי של 1,800 אירו (כ-7,700 שקל).

בנצבא ציינו כי העסקתו היא לשנתיים וכפופה לאישורים הנדרשים, לאחר שהתקבל אישור ועדת הביקורת ודירקטוריון החברה. זאת לאור העובדה ששכרו החודשי "אינו עולה על השכר החודשי הממוצע במשק, והוא סביר בהתחשב באופי התפקיד ובכישוריו".

בעלי מניות החברה-האם, איירפורט סיטי, יתבקשו בתחילת החודש הבא לאשר תגמול שנתי של כ-600 אלף שקל לצוף האב כיו"ר החברה בהיקף משרה של 14%, על בסיס דמי ניהול חודשיים של 24 אלף שקל בתוספת מע"מ ומענק בהתאם לתוצאות החברה. ביתר זמנו מכהן צוף כיו"ר יתר חברות קבוצת אקויטל, מהן הוא נהנה מתגמולים נוספים.

נצבא סיכמה אמש את הרבעון השני של השנה עם צמיחה של 9% בהכנסותיה שהגיעו ל-132 מיליון שקל, לצד שחיקה של 12% ברווחיה שהצטברו ל-55 מיליון שקל.

חיים צוף / צילום: רוני שיצר
 חיים צוף / צילום: רוני שיצר

עלייה בדירוג

עופר עמיר מונה לראש תחום נדל"ן של S&P EMEA

עופר עמיר, שמנהל את תחום חברות הנדל"ן והתעשיות קלות בחברת דירוג האשראי המקומית S&P מעלות, מונה על-ידי הנהלת S&P העולמית לעמוד גם בראש צוות הנדל"ן שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה. עמיר ימשיך במקביל לנהל גם את צוות הנדל"ן והתאגידים הישראלי.

עמיר הצטרף ל-S&P מעלות בשנת 2002 וצבר מעל 14 שנות ניסיון בדירוג אשראי של חברות נדל"ן במדינות שונות בעולם. לעמיר תואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת תל-אביב בהתמחות מימון וחשבונאות ותואר ראשון בכלכלה ומינהל עסקים מאוניברסיטת בר-אילן.

לדברי רונית הראל בן-זאב, מנכ"לית S&P מעלות, עמיר השתלב בשנים האחרונות צוות האנליזה של S&P מעלות במערך התפקידים הגלובליים של הארגון, כולל בפיתוח מתודולוגיות ואיוש תפקידים של יו"ר ועדות דירוג. הקידום לתפקיד בכיר ב-S&P העולמית מבטא, לדבריה, את הערכת הארגון למומחיותו ולמקצועיות שצבר צוות המחקר המקומי של מעלות כולו.

עופר עמיר / צילום: תמר מצפי
 עופר עמיר / צילום: תמר מצפי