אלטשולר-שחם יגייסו כ-250 מ' ש' כדי להגדיל ההחזקות בחברה

אלטשולר-שחם יצאו בימים הקרובים לרואוד שואו במטרה לגייס הון ממשקיעים מוסדיים באמצעות אג"ח פרטית ■ זאת, במטרה לממן רכישת 25% מהמניות של בית ההשקעות מידי חברת שירז דש השקעות, בבעלות משפחת דותן

בית ההשקעות אלטשולר-שחם פועל לגיוס הון בהיקף של עד כ-250 מיליון שקל באמצעות הנפקת אג"ח פרטית. זאת, במטרה לממן רכישת 25% מהמניות של בית ההשקעות מידי חברת שירז דש השקעות, בבעלות משפחת דותן.

בשלהי חודש יולי השנה הודיעו גילעד אלטשולר וקלמן שחם על העסקה לרכישת חלקה של משפחת דותן, בבית ההשקעות. בימים הקרובים יצאו השניים לרוד-שואו כדי לנסות ולגייס הון ממשקיעים מוסדיים.

אלטשולר ושחם מסרו עם פרסום דבר העסקה כי "מפעל החיים שלנו ממשיך לצמוח ואנחנו ממשיכים להיות רעבים להצלחה. אנחנו מודים לשירז ולנדב דותן על השותפות בשנים האחרונות בהן סייעו להתפתחות הדרמטית של החברה. אנחנו מאמינים בפוטנציאל הצמיחה הנוסף של החברה, בצוות העובדים המסור, בלקוחות ובמקצועיות של הבית, בהמשך להצלחה והזינוק האדיר בשנים האחרונות".

בית ההשקעות אלטשולר שחם הוקם ב-1990 ומתמחה בניהול קרנות נאמנות, תיקי השקעות, קופות גמל וקרנות פנסיה. הקבוצה, המנהלת נכסים בהיקף כספי כולל של 65 מיליארד שקל, הוקמה על ידי קלמן שחם וגילעד אלטשולר ומתמחה בתחום האופציות, המניות ואגרות החוב. גילעד אלטשולר ורן שחם, מכהנים כמנכ"לים משותפים של בית ההשקעות.