"המירוץ למיליון" של רשת - בראש טבלת הרייטינג עם כ-25.5%

האיחוד של 3 פרקי "המירוץ למיליון" לנציגות אחת בטבלת הרייטינג השבועית איפשרה לזכיינית השנייה בערוץ 2, קשת, להכניס לעשירייה הפותחת 7 תוכניות

3 תוכניות "המירוץ למיליון" של זכיינית ערוץ 2 רשת, ששודרו בימים ראשון עד שלישי, הן גם 3 התוכניות הנצפות ביותר בשבוע שחלף. התוכניות השיגו רייטינג של בין 24.5% ל-26.6%, והנתון הממוצע שלהן מסתכם ב-25.5%.

על-פי כללי ועדת המדרוג, תוכנית המשודרת יותר מפעמיים בשבוע נספרת בטבלת הרייטינג פעם אחת, על בסיס הרייטינג הממוצע שלה, כפי שנעשה עם מהדורות החדשות המרכזיות. אי לכך, הנוכחות של התוכנית - ושל רשת בכלל - בטבלה השבועית מסתכמת במקום אחד בראש הטבלה. גם השבוע מתכננת הזכיינית לשדר 3 פעמים בשבוע את תוכנית הריאליטי שלה, ואפשר להעריך בזהירות כי הטבלה השבועית הבאה תהיה דומה. 

האיחוד של 3 פרקי "המירוץ למיליון" לנציגות אחת מאפשרת לזכיינית השנייה בערוץ 2, קשת, להכניס לעשירייה הפותחת לא פחות מ-7 תוכניות. בראשן נמצאת דווקא תוכנית שהפיקה עבור הזכיינית חברת החדשות שלה - "מועדים לטיסה" של לי אברמוביץ' - ושודרה במשבצת עתירת הרייטינג הכוללת את 20 הדקות שאחרי מהדורת החדשות.

אחרי "מועדים לטיסה" ממוקמות שתי תוכניות ההומור של קשת: "צומת מילר" עם אדיר מילר התברגה במקום השלישי בטבלה, לאחר שהצליחה להקדים את "מה זה השטויות האלה" עם עדי אשכנזי, המשודרת בשעה מרכזית יותר, אך הסתפקה ב-22% ובמקום הרביעי. גם התוכנית השלישית של ערב ההומור של הזכיינית, "הסטנדאפיסטים" עם רשף לוי, הצליחה להתברג לטבלה והתמקמה במקום התשיעי.

ביום חמישי שודרו גם שני משחקי הכדורגל של הקבוצות הישראליות בליגה האירופית. הסנסציה של הפועל באר-שבע, שגברה על אינטר האיטלקית, הניבה רייטינג של 8% בספורט 5. המשחק המוקדם יותר, שבו נוצחה מכבי תל-אביב בידי זניט הרוסית, שודר בספורט 1 של צ'רלטון, שנפתח לכלל הצופים בשל כללי הרגולציה, והניב רייטינג של 5.3%.

בגזרת חדשות סוף השבוע, "שישי" עם אילה חסון של חדשות 10 שוב מצליחה לצמצם פערים מול "אולפן שישי" של חדשות 2 ומגיעה ל-7.9% מול 12.6% - פער של פחות מ-5 נקודות אחוז. במוצאי שבת "חדשות סוף השבוע" עם דנה ויס בערוץ 2 הגיעה ל-17.8% מול 8.3% ל"מגזין" עם אושרת קוטלר בערוץ 10. 

רייטינג
 רייטינג