סקר הפרסומות: 9 מיליון עדיין הכי אהובה; סופר-פארם - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של ניסאן, שלא נכנס לדירוג, הוא המושקע ביותר השבוע עם סך השקעה של מיליון דולר

9 מיליון מגיעה ל-19: הפרסומת של חברת הביטוח 9 מיליון, שבה נראית הקומיקאית שני כהן מדברת על ביטוח עם פיתגורס, ממשיכה לככב בראש הפרסומות האהובות זה השבוע ה-19. שיעורי האהדה לפרסומת, מבית גליקמן-שמיר-סמסונוב, גבוהים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 28.3%. הפרסומת הייתה אהובה ביותר על גברים ועל בעלי השכלה אקדמית.

בראש הפרסומות הזכורות נמצאת זה השבוע השלישי ברציפות הפרסומת לסופר-פארם של באומן-בר-ריבנאי. בפרסומת נראים רקדנים מציגים מוצרי קוסמטיקה במופע המזכיר קרקס. שיעורי הזכירה של הפרסומת נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 6.9%, והיא הייתה אהודה ביותר על נשים ועל בני 54 ומטה.

הקמפיין של ביטוח ישיר, שבו נראות היונים כשהן מדברות עם תרנגולת בכיכר רבין בתל-אביב, היה אהוב בעיקר על בעלי השכלה נמוכה ועל בעלי הכנסה ממוצעת. בני 55 ומעלה התחברו השבוע לגידי גוב בפרסומת של בזק, שבה הוא שולט בבית מהמספרה, ואילו נשים ובני 18-34 אהבו את הפרסומת של קוקה-קולה, שבה נראים אנשים שותים את המשקה הפופולרי במצבים שונים.

עוד בדירוג השבוע: הקמפיין של ניסאן, שלא נכנס לרשימת 10 הפרסומות הזכורות והאהובות, הוא הקמפיין המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד על מיליון דולר - לפי נתוני יפעת בקרת פרסום.

מנתוני יפעת עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 594 (לעומת 567 פרסומות וחסויות בשבוע הקודם). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים גבוה ממה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-50 מיליון דולר (לעומת כ-48.5 מיליון דולר שהושקעו בתקופה הקודמת).

הזכורות והאהובות
 הזכורות והאהובות