רוצים ללמוד ולעבוד בהיי-טק בישראל? זה מה שצריך לדעת

נתוני פלטפורמת ההשמה הטכנולוגית Workey יסייעו לסטודנטים בבחירת מוסד הלימודים - בהתאם למה שמעדיפות חברות ההיי-טק הגדולות בארץ

קריירה/ צילום: צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
קריירה/ צילום: צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

נתוני סקר חדש שביצעו בפלטפורמת ההשמה הטכנולוגית Workey יעניינו בוודאי את הסטודנטים בתחום ההיי-טק בבואם לבחור באיזה מוסד אקדמי יעדיפו ללמוד את התואר שלהם. 

וורקי דגמה כ-27,400 בוגרי הפקולטה למדעי המחשב במוסדות האקדמיים בישראל, ואמדה את העדפות הגיוס של חברות ההיי-טק הישראליות בנוגע אליהם. המוסדות שנסקרו הם אוניברסיטת ת"א, הטכניון בחיפה, אוניברסיטת בן גוריון בנגב, המרכז הבינתחומי הרצליה, והאקדמית ת"א-יפו. בין חברות ההיי-טק המרכזיות שבסקר: גוגל, אפל, מיקרוסופט, אינטל, יאהו, IBM, צ'ק פוינט ועוד. 

מהנתונים עולה, כי סטודנט שסיים את לימודיו באוניברסיטת תל אביב, חברת היי-טק שהכי תעדיף להעסיק אותו היא ברודקום (48%), אחריה חברות אאוטבריין (38%) ו-EMC (כ-35%). בחברות אפל, מיקרוסופט וגוגל יש לסטונדט מאונ' ת"א סיכויי קבלה של 24%, 22% ו-19% בהתאמה.

בוגרי הטכניון מועדפים באופן המובהק ביותר (83%) לעבודה בחברת EMC ScaleIO ואחריה רפאל (58%); בוגרי אוני' בן גוריון מועדפים בחברת Bidalgo (כ-72%) ואודיוקודס (64%); לבוגרי הבינתחומי יש סיכויי הקבלה הגבוהים ביותר (64%) בחברת Salesforce ואחריה MyThings (כ-57%); בוגרי האקדמית מועדפים הכי הרבה (58%) בחברת Bolt solutions. לצפייה בפילוח המלא - לחצו כאן.

דני שטיינברג, סמנכ"ל השיווק של Workey: "היום, יותר מתמיד, סטודנטים מסתכלים היכן הם מעוניינים לעבוד בעתיד ורק אז בוחרים את מוסד הלימוד. המדגם הרחב שהוצאנו מאפשר רמת דיוק גבוהה ומאפשר הן לחברות והם למועמדים לראות היכן להשקיע את מירב האנרגיה שלהם".

workey.co הוא סטארט-אפ ישראלי ששואף להפוך את תהליך ההשמה בהיי-טק לחכם, ממוקד ואנונימי, ולייתר את החוליה המקשרת של חברות ההשמה על ידי חיבור ישיר של מחפשי העובדה למנהלי הגיוס בחברות עצמן. החברה פיתחה אלגוריתם ייחודי שמשתמש בחוכמת ההמונים ובניתוח כמויות גדולות של מידע על מנת לסייע למועמדים ולמעסיקים בהיי-טק להגיע זה לזה בדרך יעילה וממוקדת.