רבל מעדכנת: צבר ההזמנות גדל ליותר מ-1.4 מיליארד דולר

בתחילת דצמבר דיווחה החברה על קבלת הזמנות בסך של כ-89 מיליון אירו ומאז ועד היום התקשרו חברות הקבוצה בהסכמי מסגרת חדשים לאספקת מכלולים ושסתומים בתחום מערכות הרכב וחלקים מבניים לרכב בהיקף כולל של כ-69 מיליון אירו

מפעלה של רבל / צילום: אתר החברה
מפעלה של רבל / צילום: אתר החברה

חברת רבל , הנמצא בשליטת קיבוץ רביבים בנגב, דיווחה אתמול (ה') על זכייה בהסכמי מסגרת נוספים. בתחילת דצמבר דיווחה החברה על קבלת הזמנות בסך של כ-89 מיליון אירו ומאז ועד היום התקשרו חברות הקבוצה בהסכמי מסגרת חדשים לאספקת מכלולים ושסתומים בתחום מערכות הרכב וחלקים מבניים לרכב בהיקף כולל של כ-69 מיליון אירו.

מתוך סכום זה, סך של 41 מיליון אירו הם בתחום מערכות הרכב, וסך של כ-28 מיליון אירו הם בתחום החלקים המבניים לרכב (פעילות חברת ארקל). 

רבל עוסקת בתכנון, פיתוח, ייצור ומכירה של מערכות שונות לתעשיית הרכב, בהן מערכות אוורור למכלי דלק, חלקי פלסטיק וחלקים ומכלולים הנדסיים. החברה מפעילה אתרי ייצור בישראל, בלוקסמבורג, בגרמניה, בקנדה, בארה"ב ובסין. היא מעסיקה כ-550 עובדים ומנוהלת על-ידי ניר אלימלך.

במועד פרסום התוצאות הכספיות לרבעון השלישי של 2016 הסתכם צבר ההזמנות של החברה בכ-1.27 מיליארד אירו. כאמור בתחילת חודש דצמבר דיווחה החברה על קבלת הסכמי מסגרת בכ-89 מיליון אירו, ובתוספת ההזמנות שהתקבלו היום, מסתכם צבר הסכמי המסגרת שבידי החברה במעל ל-1.4 מיליארד אירו. מועדי המימוש של ההזמנות נפרסים עד שנת 2030. 

את תשעת החודשים הראשונים של 2016 סיימה רבל עם הכנסות בהיקף של כ-134 מיליון אירו, גידול של 11% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. ה-EBITDA בתקופה זו הסתכם ב-18.2 מיליון אירו, והרווח הנקי עמד על 6.4 מיליון אירו. החברה דיווחה על חלוקת דיבידנד בהיקף של 8.4 מיליון שקל, ששולם לבעלי המניות במהלך חודש דצמבר.