התחדשות עירונית ברמת-אביב: בניין יוקרה במקום בניין רכבת

הפרויקט ממוקם מול קניון רמת-אביב, ומחיר דירת 5 חדרים בפרויקט מגרד את ה-5 מיליון שקל

בפרויקטי תמא 38 החברה היזמית חשובה להצלחת הפרויקט / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
בפרויקטי תמא 38 החברה היזמית חשובה להצלחת הפרויקט / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

בנייני הרכבת הישנים של רמת-אביב לא ממש תואמים את רמות המחירים הגבוהים ברמת-אביב: פרויקט תמ"א 38 מסוג הריסה ובנייה ראשון יצא הבוקר (ב') לדרך בשכונת רמת-אביב מול קניון רמת-אביב.

בניין הרכבת ברחוב ברודצקי 58-62 גולח לטובת בניין בוטיק, אותו תקים חברת שלום את נתן, וזאת לאחר תקיעה של שנתיים בוועדת ערר. המבנה הישם כלל בניין רכבת עם 3 כניסות ו-18 דירות בנות כ- 80 מ"ר בממוצע, במקומו תבנה החברה בניין בן 5 קומות עם 38 דירות, עם תמהיל מגוון שכולל דירות קרקע, דירות 4 ו-5 חדרים ופנטהאוזים.

לפי החברה, כבר 50% מדירות היזם בפרויקט נמכרו, וזאת למרות המחרים הגבוהים. מחירים:: דירת 5 חדרים בשטח 132 מ"ר עם מרפסת בשטח 17 מ"ר כולל חניה נמכרה ב-4.8 מיליון שקל. כיום מוצעות דירות 5 חדרים החל מ-4.9 מיליון שקל ודירות פנטהאוז החל מ-6.8 מיליון שקל.

עדית גבע, מנכ"לית משותפת בחברת שלום את נתן, ציינה רגע לפני תחילת ההריסה כי "אחרי עבודה מאומצת הגענו לרגע המיוחל בו ניתן להרוס את המבנה הישן ולהתחיל לבנות את הפרויקט החדש שהינו פרויקט יוקרה הממוקם בפריים לוקיישן של תל-אביב. בהתחדשות עירונית יש חשיבות רבה לשיתוף-פעולה בינינו לבעלי הקרקע ולכלל הגורמים המוניציפליים על מנת לאפשר לפרויקטים לצאת לדרך. ההצלחה שלנו טמונה ביכולת לראות ולענות על צורכי הפרט מחד ולהפגין מקצועיות ודבקות בהשגת המטרה מאידך"