יו"ר חדש לערוץ 10: אביב גלעדי יחליף את מודי פרידמן

פרידמן כבר הודיע לפני מספר חודשים כי יעזוב את החברה, וכעת גלעדי, יו"ר RGE ומבעליה, ימלא את תפקידו לקראת התקופה הסוערת שצפויה עם פיצול ערוץ 2

מודי פרידמן ואביב גלעדי / צילום: יוסי כהן
מודי פרידמן ואביב גלעדי / צילום: יוסי כהן

אביב גלעדי, יו"ר ומבעלי RGE, יחליף את מודי פרידמן כיו"ר ערוץ 10. RGE, שבשליטת לן בלווטניק, אודי רקנאטי ואביב גלעדי, רכשה את ערוץ 10 במהלך 2015, ואז מונה פרידמן, ששימש גם כמנכ"ל RGE, ליו"ר ערוץ 10.

בינתיים, בחודש ספטמבר האחרון הודיע פרידמן כי בכוונתו לעזוב את תפקידו כמנכ"ל RGE, ובהמשך הודיע גם כי יעזוב את החברה כולה, ובכלל זה את תפקידו בערוץ 10, עד אפריל 2017 - כפי שאכן קורה עכשיו.

גלעדי צפוי למלא את מקומו של פרידמן במהלך התקופה הקרובה, שאמורה להיות דרמטית מאוד בשוק התקשורת בכלל, ובתחום טלוויזיית הברודקאסט בפרט, על רקע הפיצול המתוכנן של ערוץ 2 בנובמבר השנה. במסגרת מהלך זה יעברו שתי זכייניות ערוץ 2, רשת וקשת, לערוצים נפרדים וישדרו 7 ימים בשבוע - מה שיגביר את התחרות עימה מתמודד ערוץ 10. בנוסף, ערוצי הברודקאסט יעזבו את האפיקים הנוכחיים שלהם בממירי yes והוט - קשת ורשת באפיק 22, ערוץ 10 באפיק 10 - ויעברו לאפיקים 12 עד 16.

גלעדי לא צפוי למלא את תפקיד יו"ר ערוץ 10 זמן ממושך, ולאחר שתתבהר התמונה בשוק התקשורת, הוא צפוי להיות מוחלף, בין אם על-ידי בעל תפקיד אחר ב-RGE ובין אם על-ידי גורם חיצוני שהחברה תגייס לצורך כך.

פרידמן, על-פי פרסומים, צפוי להתמנות ליו"ר "גלובס" לאחר שרכישתו תושלם על-ידי אלונה בר און.