רדוור חתמה על העסקה הגדולה בתולדותיה למשך 3 שנים

רדוור תכיר בהכנסה מהעסקה כבר השנה ■ העסקה עם ספקית רשתות אספקת תוכן Content Delivery Network מהגדולות בעולם

רועי זיסאפל / צילום: איל יצהר
רועי זיסאפל / צילום: איל יצהר

רדוור  הודיעה על העסקה הגדולה בתולדותיה, בהיקף של מיליוני דולרים ולתקופה של 3 שנים. העסקה נחתמה עם ספקית רשתות אספקת תוכן (Content Delivery Network) מהגדולות בעולם, ובמסגרתה תספק רדוור מוצרי חומרה נוספים, מנוי לעדכוני אבטחת סייבר ושירותי תחזוקה למוצרי החומרה. ההכנסות בגין מוצרי החומרה יתבטאו בהכנסותיה של רדווור לאורך יתרת שנת 2017.

רועי זיסאפל, נשיא ומנכ"ל רדוור, מסר: "הרחבת דריסת הרגל שלנו בשוק באמצעות ספקי CDN, ספקי שירותים ושותפי OEM הינה מרכיב חשוב באסטרטגיה העסקית שלנו. הפתרון שלנו להפחתת סיכוני מתקפות סייבר יתמוך בשירותי האבטחה שמשלב הלקוח בשירותי ה- CDN שהוא מספק.

"פתרונות האבטחה של רדוור יסייעו לתשתיות הלקוח לספק את הפתרון המהיר והאיכותי ביותר לאיתור והפחתה של התקפות DDoS ללא השהייה, השבתה או ירידה באיכות השירות. אני רואים ביחסים אלה עם ספקית CDN מובילה, עדות נוספת למובילות הטכנולוגית שלנו".

משפחת פתרונות אבטחת ה-DDoS של רדוור מספקת יישומים אינטגרטיביים ופתרונות אבטחת רשת שהינם הטובים ביותר מסוגם, ארכיטקטורת אבטחה רב שכבתית ומערכות למניעת התקפות DDoS . הפתרון מספק את ההגנה ברמת הדיוק הגבוהה ביותר, יכולת איתור מבוססת התנהגות המוגנת בפטנטים, ויצירת חתימה בזמן אמת להגנה מפני מתקפות אפס-ימים. הגנת ה- DDoS של רדוור מציעה את קיבולת הגבוהה ביותר בתעשייה להפחתת סיכונים, עם התקנים באיכות גבוהה המיועדים לסביבות הדורשות נפח של עד 400 Gbps של תעבורה-330 מ' PPS (מנות לשנייה), במכשיר בודד.