עובדי טבע הפגינו מול ביתה של הדירקטורית גליה מאור

אמש, ההסתדרות הכללית וועדי העובדים בטבע הזהירו את חברי דירקטוריון מפני תביעות אישיות ■ הפגישה בין רה"מ נתניהו לבין מנכ"ל טבע לא הניבה תוצאות לגבי הפיטורים

הפגנת עובדי טבע מול ביתה של גליה מאור / צילום: באדיבות דוברות ההסתדרות
הפגנת עובדי טבע מול ביתה של גליה מאור / צילום: באדיבות דוברות ההסתדרות

פעולות המחאה של אלפי עובדי חברת טבע בכל רחבי הארץ נמשכות גם היום (ד'), וזאת על רקע התכנית לפטר כ-1,700 מהם ועל רקע כישלון הפגישה מאתמול בצהריים בין ראש הממשלה, בנימין נתניהו והשרים, אלי כהן, חיים כץ ומשה כחלון לבין מנכ"ל החברה, קאר שולץ.

לאחר שאמש, ההסתדרות הכללית וועדי העובדים בטבע פנו באמצעות עו"ד בעז בן צור לחברי הנהלת דירקטוריון טבע בטענה שהם מפרים את חובותיהם כחברי דירקטוריון כלפי עובדי החברה והזהיר אותם מפני תביעות אישיות שיוגשו נגדם, הבוקר הפגינו עובדי טבע מול ביתה של חברת הדירקטוריון, גליה מאור בכפר סבא.

הפגנה מול ביתה של גליה מאור / צילום: באדיבות דוברות ההסתדרות
 הפגנה מול ביתה של גליה מאור / צילום: באדיבות דוברות ההסתדרות

מאור, לשעבר מנכ"לית בנק לאומי, היא מבין ארבעת חברי הדירקטוריון הישראליים בטבע - שתמכה בתכנית הפיטורים הנרחבת בחברה.

בהסתדרות הכללית אמרו אמש כי בימים הקרובים יעשו פעולות מחאה נוספות, כמו הפגנות ומשמרות מחאה מול בתיהם של חברי דירקטוריון נוספים בחברה.

נוסף על פעולות אלה, ההשבתות מהימים האחרונים במפעלים של טבע ברחבי הארץ יימשכו גם היום: המפעלים של החברה באשדוד ובירושלים יושבתו באופן מלא, כמו גם המפעלים פלנטקס ואביק שבנתניה.

שיבושי עבודה ואספות הסברה של העובדים יערכו בשאר אתרי החברה ברחבי הארץ, ובהם בנאות חובב שבנגב, במיגדה שבקריית שמונה, במפעלי החברה שבכפר סבא, במרכז הלוגיסטי בשהם ובמטה החברה שבפתח תקווה.