מינוי כפול בקבוצת גיתם BBDO למנכ"ל חברת הפרסום

קרן בכר-אמיתי ויובל וינגסט מונו למנכ"לים משותפים במשרד הפרסום ■ עדו הר-טוב יישאר מנכ"ל הקבוצה כולה

בקבוצת גיתם BBDO מגדירים היררכיה מקצועית ניהולית ברורה ומודיעים היום (א') רשמית על מינויים של קרן בכר-אמיתי ויובל וינגסט למנכ"לים משותפים במשרד הפרסום.

קרן בכר-אמיתי היא בעלת ניסיון של כ-17 שנה בתחום הפרסום והתקשורת השיווקית. בעבר הובילה פרויקטי תוכן שהתמקדו בעולם הצעירים עבור חברות מובילות כמו שטראוס, פלאפון ועוד. לפני למעלה מעשור הצטרפה לגיתם וכיהנה במספר תפקידים. ב-3 השנים האחרונות היא מכהנת כסמנכ"ל לקוחות.

יובל וינגסט הוא בעל ניסיון של כ-15 שנה בענף התקשורת, הפרסום וההייטק כמנהל לקוח ויועץ אסטרטגי. וינגסט החל את דרכו כמנהל לקוחות במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, שם ניהל את תקציב דלק מוטורוס והוט. לפני למעלה מעשור הוא הצטרך לקבוצת גיתם והיה בין מקימי חברת הייעוץ BBDO IM. בשנת 2012 חבר לצוות ההנהלה במשרד הפרסום Y&R ישראל, בו הוביל לקוחות עוגן כגון שטראוס, יטבתה, MSD, קולגייט, בנק מרכנתיל דיסקונט, אוויס ועוד.

לפני כשנה, לאחר קדנציה בת 3 שנים כמשנה למנכ"ל Y&R, חזר וינגסט לגיתם לתפקיד סמנכ"ל לקוחות.

אין זאת הפעם הראשונה שבקבוצה בוחרים להפקיד את מושכות הניהול מקצועי בידי שני אנשים: בן-טיפוחיו של מושיק תאומים, עדו הר-טוב, שמשמש כיום שותף ומנכ"ל הקבוצה כולה, ניהל בעבר את משרד הפרסום ביחד עם עמית לבני. בהמשך פרש לבני, והר-טוב נותר מנכ"ל יחיד.

הר-טוב לא נחשב מעולם לפרסומאי קלאסי טיפוסי. את הקריירה שלו בקבוצת גיתם הוא החל תחת הדרכתו של תאומים, ובהמשך היה ברור כי התפתחותו בקבוצה לא תהיה רק בתחום הפרסום. לכן השאלה של ניהול מנכ"ל מקצועי שהכשרתו בעיקר בפרסום הייתה שאלה של זמן. עתה מגיע המינוי הצפוי שמתחלק בין שניים.

כאמור, הר-טוב יישאר מנכ"ל הקבוצה כולה, המונה 11 חברות בתחום הפרסום, יחסי ציבור, דיגיטל, ניהול הזירה הציבורי ואסטרטגיה, תוכן שיווקי, מדיה ועוד. 

תגובת עדו הר-טוב, מנכ"ל קבוצת גיתם, מסר בתגובה: "קבוצת גיתם מתפתחת לכל תחומי התקשורת השיווקית. הקבוצה מונה היום 11 חברות כיום ותהיה גדולה הרבה יותר. עד היום כיהנתי במספר תפקידים: שותף, מנכ"ל הקבוצה ומנכ"ל משרד הפרסום. החל מהיום אתמקד בניהול הקבוצה כולה, תוך ניהול עסקיה והתפתחותה ויצירת סינרגיה הנדרשת לכל פעילותה העתידית". 

קרן בכר-אמיתי ויובל וינגסט / צילום: סאשה פרילוצקי לדיוויז'ן
 קרן בכר-אמיתי ויובל וינגסט / צילום: סאשה פרילוצקי לדיוויז'ן