יומיים ברציפות: המסחר בתל אביב הסתיים בירידות שערים

בזק השלימה אמול סבב מינויי בכירים • שיכון ובינוי תמשיך לרכז עניין • החוזים העתידיים על המדדים בארה"ב יורדים

בניין הבורסה בתל אביב / צילום:תמר מצפי
בניין הבורסה בתל אביב / צילום:תמר מצפי

המסחר בבורסה של תל-אביב מתנהל היום (ב') בירידות שערים. בבורסות אסיה נרשמות ירידות שערים, והחוזים על המדדים בארה"ב יורדים.

 

בימים האחרונים נרשמו שינויים משמעותיים במספר חברות מרכזיות בבורסה: שיכון ובינוי , שתמשיך לרכז עניין, נמכרה לנתי סיידוף. הניתוחים שפורסמו על העסקה מלמדים כי לחברה יש לא מעט קרקעות שיציפו ערך משמעותי בשנים הקרובות. הניתוחים מלמדים על שורה ארוכה של קרקעות באזורים אטרקטיביים שרשומים בספרי החברה במחירי עלות שאינם משקפים את ערכם הנוכחי, מה שטומן הצפת ערך משמעותית בחברה.

כלל ביטוח  בחרה ביורם נוה למנכ"ל החברה.

בזק  ממשיכה לרכז עניין, לאחר שאתמול ערכה החברה סבב מינויי בכירים שמביאים את הקץ על כהונתו של שאול אלוביץ בחברה. המינוי המרכזי הוא מינוי מנכ"ל לבזק (דודו מזרחי), עזיבת היועצת המשפטית לדירקטוריון ומינוי מנכ"ל חדש ל-yes. כל אלה למעשה אמורים להכשיר את הקרקע למיזוג שלוש חברות-הבנות בבזק לחברה אחת: בזק בינלאומי, פלאפון ו-yes.

בנק לאומי  יוצא בגיוס אג"ח, לאחר שאתמול פורסמה ידיעה על כך שהבנק החליט לדחות את גיוס האג"ח קוקו שלו מחשש לביקושים דלים, זאת לאחר שבנק פועלים  שהנפיק לא מכבר סדרת קוקו משלו כמעט ולא השלים את ההנפקה והיה זקוק לשחקני הנוסטרו כדי להשלים אותה.

טבע  מרכזת לאחר שבסוף השבוע הודיעה כי לא הצליחה בניסוי של התרופה למיגרנה, ולמעשה היא עוצרת את הניסויים בכל הנוגע לתרופה למיגרנה כרונית ותישאר עם הניסויים לתרופה למיגרנה חולפת.