הנקראות ביותר

אף שלא שודרה כבר חודש: הפרסומת של yes עדיין הכי אהובה

הקמפיין המושקע ביותר השבוע הוא של בזק בינלאומי ● הפרסומת של בזק למונדיאל ממשיכה להוביל את רשימת הפרסומות הזכורות

קמפיין יס / צילום מסך
קמפיין יס / צילום מסך

הילדונת מהפרסומת של yes הצליחה כנראה להתחבב באופן מיוחד על קהל הצרכנים, ולראיה - למרות שהפרסומת לא משודרת כבר חודש, היא עדיין מדורגת כפרסומת האהובה ביותר בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות. שיעורי האהדה לפרסומת (באמצעות מקאן תל-אביב) ממשיכים להיות גבוהים ביחס לרוב הפרסומות, אך נמוכים בכ-15% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 26.1%.

גם בדירוג הפרסומות הזכורות אין שינוי: הפרסומת לבזק ממשיכה להיות הזכורה ביותר. הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, רושמת שיעורי זכירה הנמוכים בכ-12% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 10.7%. הפרסומת לבזק גם ממשיכה להיות אהודה מאוד, ושיעורי האהדה לה קרובים מאוד לאלה של הפרסומת ל-yes. 

זכורות ואהובות 21-6-18

הקמפיין לבזק בינלאומי, באמצעות אדלר-חומסקי, הוא המושקע ביותר השבוע עם השקעה מוערכת של כ-934 אלף שקל.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עומד על 686 וגבוה ממספר הפרסומות ששודרו בשבוע שעבר, שעמד על 641. סך כל התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-28.8 מיליון שקל - בדומה לתקציב הכולל שהיה בשבוע שעבר, שעמד על 28.5 מיליון שקל. 

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
אני מאשר/ת קבלת תוכן פירסומי מגלובס
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
דין וחשבון
הסיפורים הגדולים של השבוע
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
עקבו אחרינו ברשתות