דוח אמון
2019
הנקראות ביותר

עלייה דרמטית בחשיפה ל"גלובס" במחצית הראשונה של 2018

עפ"י נתוני סקר TGI שמתפרסמים היום, החשיפה לעיתון "גלובס" עלתה ביחס למחצית הקודמת ולמחצית המקבילה ב-2017 • "גלובס" הוא העיתון היומי היחיד שהראה עלייה בחשיפה במחצית זו, והחשיפה אליו עומדת על 5.6%

"גלובס"
"גלובס"

צמיחה יפה בנתוני החשיפה לעיתון "גלובס" כפי שמתפרסמים הבוקר (ג') בסקר TGI. על-פי הנתונים, החשיפה ל"גלובס" המתחדש עלתה משמעותית בשנה האחרונה. במחצית הראשונה של 2018 הציג "גלובס" חשיפה של 5.6%, לעומת 4.3% במחצית המקבילה ב-2017 ו-4.8% במחצית הקודמת.

בסך-הכול עומד שיעור החשיפה ל"גלובס" על 5.6%.

"גלובס", ביחד עם "מקור ראשון", הם העיתונים היחידים שהציגו עלייה בחשיפה במחצית הראשונה של 2018, כאשר מבין העיתונים בתפוצה יומית, "גלובס" הוא היחיד עם עלייה בחשיפה במחצית זו.

לאחרונה ציין "גלובס" שנה מאז נרכש על-ידי אלונה בר און וענת אגמון. 

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
הסיפורים הגדולים של היום
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
דין וחשבון
הסיפורים הגדולים של השבוע
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
עקבו אחרינו ברשתות