וול סטריט סגרה בעליות למרות החששות ממלחמת הסחר

דיווח: סין תבקש בשבוע הבא מארגון הסחר העולמי להטיל סנקציות על ארה"ב • נעילה מעורבת באירופה • צעדים לקיום פגישת פסגה נוספת בין טראמפ לקים ג'ונג און

סוחרים בוול סטריט / צילום: Brendan McDermid, רויטרס
סוחרים בוול סטריט / צילום: Brendan McDermid, רויטרס

סקירת המסחר בשוקי ההון בעולם: דיווחים שוטפים, שערי מניות, אג"ח, מט"ח, סחורות, מגמות, מדדים והמלצות אנליסטים

 

23:00

המסחר בוול סטריט ננעל בעליות למרות החששות מהחרפה במלחמת הסחר בין ארה"ב לסין. מדד S&P 500 שב והתקרב לרמת 2,900 הנקודות. החוזים על הנפט בלטו בעליות של קרוב ל-3%.

מניית אפל  הובילה את העליות על רקע המלצה חיובית שקיבלה היום, וגם אמזון  רשמה עלייה חדה. מנגד טסלה נסחרה בירידה חדה.

מניית סונוס רשמה ירידה חדה בעקבות אכזבה מתוצאות החברה. 

בקרב המניות הישראליות בלטה טבע בעלייה חדה. המסחר במניית אופקו לא התחדש גם היום. 

21:00

נמשכות העליות בוול סטריט, למרות החששות מהחרפה במלחמת הסחר בין ארה"ב לסין. מניית אפל  מובילה את העליות על רקע המלצה חיובית שקיבלה היום, ומנגד טסלה נסחרת בירידה חדה. בקרב המניות הישראליות בולטת טבע בעלייה חדה. המסחר במניית אופקו עדיין לא התחדש. 

18:55

מדדי המניות בוול סטריט עברו לעליות, בהובלת מניית אפל. באירופה הסתיים המסחר במגמה מעורבת, עם ירידות בלונדון ובפרנקפורט ומנגד עלייה קלה במדד הקאק בפריז.

17:40

המסחר בבורסות של ארה"ב עבר למגמה מעורבת, למרות חששות מעליית מדרגה במלחמת הסחר בין ארה"ב לסין. עליות נרשמות במניות אמזון  ונטפליקס.   

16:30

המסחר בבורסות ניו יורק נפתח בירידות קלות במדדי המניות. זאת, על רקע דיווחים כי סין תבקש בשבוע הבא מארגון הסחר העולמי להטיל סנקציות על ארה"ב, כתגובה לדברי הנשיא טראמפ כי הוא מוכן להטיל מכסים נוספים על סחורות סיניות בהיקף של כ-267 מיליארד דולר. 

מניית טסלה  נסחרת בירידה, על רקע המלצה שלילית. מנגד, כלכלני UBS העלו את מחיר היעד למניית אפל    מ-215 ל-250 דולר. 

מניית טבע  נסחרת בעלייה חדה. 

בורסות אירופה עברו למגמה שלילית, עם ירידות בלונדון, בפריז, בפרנקפורט ובמדד סטוקס 600. 

15:00

החוזים העתידיים בניו יורק מצביעים על ירידות קלות בפתיחת המסחר. זאת, על רקע דיווחים כי סין תבקש בשבוע הבא מארגון הסחר העולמי להטיל סנקציות על ארה"ב, כתגובה לכוונת הנשיא טראמפ להטיל מכסים נוספים על סחורות סיניות בהיקף של כ-267 מיליארד דולר. 

 

 

11:00

בורסות אירופה עברו למגמה מעורבת, עם ירידות בלונדון פוטסי 100  ובסטוקס 600. מדדי פריס קאק 40 ודויטשה בורס דאקס 30  בפרנקפורט נסחרו בעליות.

בארה"ב יציינו היום את אירועי הזיכרון להרוגי 11 בספטמבר 2001.

החוזים העתידיים בניו יורק מצביעים על פתיחה יציבה של המדדים.

בורסות אסיה נסחרו במגמה מעורבת. טוקיו ניקיי 225 זינק ב-1.3%. בהונג קונג ירד הונג קונג הנג סנג  ב-0.8%. מדד שנחאי כללי ירד בכ-0.2% ובשנזן נרשמה עלייה בשיעור דומה. היום

10:00

בורסות אירופה נפתחו בעליות הבוקר, והן ממשיכות את המומנטום החיובי משווקים אחרים. מדדד סטוקס אירופה 600  נסחר בעליות קלות, ורוב המגזרים נסחרים בעליות. מסחר הנפט והגז הוביל את העליות, בעקבות חדשות שלפיהן יצוא הנפט מארה"ב ליפן ולקוריאה הדרומית יגיע החודש לשיא.

באסיה נמשכת ההתחזקות במדד ניקיי, ובורסת שנחאי ננעלה בירידה של כ-0.2%.

המשקיעים באירופה עוקבים אחר הערות מצד הממונה על הברקזיט באיחוד, מישל ברנייר, שאמר אתמול (ב') כי עסקת ברקזיט יכולה להיות מושגת בתוך שישה עד שמונה שבועות. בעקבות דבריו נרשמו עליות בליש"ט. 

09:00

שוקי אסיה עברו להיסחר במגמה מעורבת. מדד ניקיי ביפן הגביר את העליות, והוא נסחר בעלייה של קרוב ל-1.2%. מדד הקוספי ממשיך להיסחר בירידה קלה.

בורסות הונג קונג ושנחאי עברו לירידות. 

 

 

07:30

שוקי אסיה נסחרו בדרך כלל בטריטוריה החיובית הבוקר (ג'), לאחר שמדדי S&P 500 ונאסד"ק שברו אמש רצף של ארבעה ימי ירידות.

כמו כן, הבית הלבן הודיע כי הוא נמצא בתהליך של תיאום פגישה שנייה בין נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, לבין מנהיג קוריאה הצפונית, קים ג'ונג און.

מדד טוקיו ניקיי 225  הגדיל את העליות, שהגיעו בשעות הבוקר המוקדמות קרוב ל-1%. קוריאה קוספי  איבד את העליות שרשם בתחילת המסחר, והוא נסחר בירידות קלות.

באוסטרליה נסחר מדד 200 ASX בעליות של כ-0.5%, לאחר שהסקטור הפיננסי רשם עלייה של כ-0.7% בשעות הבוקר. 

מדד הונג קונג הנג סנג  נסחר ללא שינוי מהותי בשעות הבוקר המוקדמות. מדדי שנחאי כללי  ושנזן נסחרו בעליות קלות.