בצל הדרמה בפוקס: בעלי המניות אישרו תנאי שכר לבנו של ויזל

מורן ויזל יועסק בתפקיד מנהל מכירות במשרה מלאה ויהיה זכאי למשכורת בסך 15 אלף שקל ברוטו בחודש • הדירקטוריון אישר מענק מיוחד וחד-פעמי בסך 200 אלף שקל לרן ארנון, משנה בכיר למנכ"ל, ולאלעד ורד, משנה למנכ"ל רכש ולוגיסטיקה וחתנו של אברהם פוקס, דירקטור בחברה ומבעלי השליטה בחברה

הראל ויזל \ צילום: תמר מצפי
הראל ויזל \ צילום: תמר מצפי

בצל הטלטלה בחברת פוקס על רקע פרשת ההטרדות המיניות, לכאורה, שהופנו כלפי מנכ"ל פוקס, הראל ויזל, החברה אישרה היום (ג') בדיווח שפורסם כשעה לאחר סגירת המסחר, את תנאי העסקתו של בנו של הראל ויזל, מורן ויזל, שמונה באוגוסט האחרון למנהל מכירות מועדון כרטיסי האשראי של פוקס. 

מורן יועסק בתפקיד במשרה מלאה ויהא זכאי למשכורת ברוטו בסך 15 אלף שקל בחודש, בתוספת הפרשות סוציאליות, ימי חופשה, ימי מחלה והבראה על-פי חוק וכן לרכב צמוד שעלות המס בגינו תגולם על-ידי החברה.

כמו כן, מורן יהיה זכאי למענק שנתי, בגין התקופה החל משנת 2019 ואילך, בגובה שתי משכורות חודשיות, כאשר לוועדת התגמול ודירקטוריון החברה תהיה סמכות להפחית את המענק.

כמו כן, אישר הדירקטוריון מתן מענק מיוחד וחד-פעמי בסך של 200 אלף שקל לרן ארנון, משנה בכיר למנכ"ל, ולאלעד ורד, משנה למנכ"ל רכש ולוגיסטיקה וחתנו של אברהם פוקס, דירקטור בחברה ומבעלי השליטה בחברה.

דירקטוריון פוקס אישר בנוסף את כהונתו של הראל ויזל כדירקטור בחברה.

מוקדם יותר השבוע דיווחה החברה כי הבודקת החיצונית של פרשת ההטרדות המיניות מצאה כי "לא היו אירועי הטרדה מינית בחברה על-ידי בכירי החברה ומנכ"ל החברה, כי החברה מתנהלת בהתאם להוראות החוק למניעת הטרדה מינית באופן קפדני ויעיל, וכי לא נמצא פגם בהתנהלות החברה ומנהליה".