טרנד חוצה ברקזיט: עושים כבוד לדוד פתאל בבית שגריר בריטניה

וגם: איזו להקה סגרה את כנס Journey של EY ישראל ו"גלובס"? מי הגיע לפרידה מגדעון אילת והיכן השיקה רנואר את קולקציית החורף שלה? "הרשת החברתית"

דוד פתאל אניטה לבינט ודיויד קוורי/ צילום: צביקה גולדשטיין
דוד פתאל אניטה לבינט ודיויד קוורי/ צילום: צביקה גולדשטיין

זה נשמע כמו סטארט-אפ

כנס Journey של EY ישראל ו"גלובס" נחתם אתמול לפנות ערב במלון הילטון תל אביב בשיא הקצב, בהופעה של להקת AC/VC, בה חברים, איך לא, עובדי ועובדות הייטק. יותר מ-2,000 אורחים פקדו את הכנס שנערך זו הפעם ה-22, כאשר מאות מהם הגיעו מחו"ל על מנת להתעדכן כאן, להכיר ולשמוע מקרוב על כל מה שחם בגזרה הטכנולוגית, בהם נציגי סופטבנק, HP, בלומברג קפיטל, GE Ventures, Latham & Watkins ועוד.

כאמור, אם במה שחם עסקינן, להקת AC/VC (הומאז' הייטקיסטי ללהקת AC/DC) עלתה על הבמה לקראת השקיעה, והוכיחה בדרך נוספת שאנשי ונשות הייטק הם מלאי יצירה והשראה. אם אתם מחפשים הופעות נוספות של ההרכב, דעו שנכון לעכשיו הוא מתאחד באופן מסורתי רק בסיום ה-Journey, כך בכל אופן נעשה בשלוש השנים האחרונות.

הקפיצו וקפצו על הבמה: הסולנית - שירה סימנוביץ', מנהלת פרויקטים ב-MIT Enterpris שהצטרפה  השנה להרכב; על הקלידים -  אורי אדוני, שותף בקרן JVP; גיטרה חשמלית - ערן הורביץ, מנהל מוצר באיירון סורס; גיטרה חשמלית - טל מורגנשטרן, שותף בקרן לייטספיד; על התופים - ברק פרידור, שותף בקרן סבן; גיטרה בס - אייל לינור והמוזיקאי, אבנר חודורוב, הקלידן והסקספוניסט המיתולוגי של משינה המתולוגית, שמשמש כמפיק המוזיקלי של הלהקה.

AC/VC להקת/ צילום: איל יצהר
 AC/VC להקת/ צילום: איל יצהר

פרידה מגדעון אילת: זו הלהקה שזכתה למידרוג גבוה 

אמש (ד') ערכה חברת דירוגי האשראי מידרוג, את מסיבת הפרידה שלה מגדעון אילת, שפרש באחרונה מתפקיד היו"ר בתום 18 שנה. אל מועדון הזאפה בת אביב הגיעו עובדי מידרוג בעבר ובהווה כמו גם בני ובנות משפחה וחברים, שם צפו הנוכחים בסרטון אותו ערך היו"ר החדש, דוד מילגרום, בו עלו צילומים שצילם אילת, חובב הצילום, במהלך כהונתו.

ולא רק סרט היה שם, אלא גם הופעה. פרופ' עומרי ידלין, דח"צ במידרוג ונשיא המכללה האקדמית ספיר, הופיע עם להקתו הנקראת צד ב', ויחד הם ביצעו בין היתר את השיר "סימן שאתה צעיר". יש להניח שהם זכו לדירוג גבוה על הביצוע.

פיזזו ונפרדו: ערן היימר, מנכ"ל מידרוג; אסף אילת, יו"ר רשות החשמל; יוסי זינגר, מבעלי קרן גנריישן קפיטל; אנדראס ניומן, מנהל קשרי ללקוחות עולמי במודי'ס שהגיע מארה"ב במיוחד לאירוע.

דוד מילגרום, גדעון אילת, ערן היימר ועמרי ידלין/ צילום: אליאור מקבוצת הצלמים
 דוד מילגרום, גדעון אילת, ערן היימר ועמרי ידלין/ צילום: אליאור מקבוצת הצלמים

טרנד חוצה ברקזיט: עושים כבוד לדוד פתאל 

השבוע נערך בבית שגריר בריטניה בישראל אירוע נדל"ן בשם "ברקזיט: טרנדים עכשוויים והזדמנויות בשוק הנדל"ן בבריטניה", אותו אירחו עו"ד אניטה לבינט, נשיאת לשכת המסחר ישראל-בריטניה,יחד עם שגריר בריטניה בישראל, דיויד קוורי. 

אל בית השגריר ברמת גן הגיעו: אהוד ארנון, יו"ר גזית גלוב; דוד פתאל, בעל השליטה ברשת מלונות פתאל; דיויד פרנקלין, לשעבר יו"ר ומנכ"ל סוגת; מריאן כהן, נשיא מר תעשיות ויו"ר ארגון הגג של הלשכות הדו-לאומיות; ואחרים. 

במהלך הערב קיבל פתאל אות הוקרה על פועלו בתחום הנדל"ן בבריטניה ובהעמקת הקשר המסחרי וההשקעות בין המדינות. הוא מצדו סיפר לנוכחים ולנוכחות על האירועים מאחורי הקלעים של העסקה שביצעה הקבוצה השבוע, במסגרתה היא חתמה יחד עם רשת פנדוקס, על הסכם לרכישת מלון מידלנד מנצ'סטר בכ-115 מיליון ליש"ט.

דוד פתאל אניטה לבינט ודיויד קוורי/ צילום: צביקה גולדשטיין
 דוד פתאל אניטה לבינט ודיויד קוורי/ צילום: צביקה גולדשטיין

טיפסו אל ראש הטרנד

ועוד אמש - חברת האופנה רנואר, בבעלותם של אלי ברקוביץ ויוסי ברוש ובניהולו של סרג' דרעי, השיקה את קולקציית החורף שלה, באירוע מסוגנן ומוזר משהו, שנערך על גג מלון הלייטהאוס מרשת בראון. בשל גודלן המוגבל של המעליות, הוכנסו המוזמנים לבניין בקבוצות קטנות ויחד טיפסו בדרכים אפלות משהו, לקומה ה-18. מה כן היה? נוף הצופה על העיר ושפע של מובילי ומובילות דעה ואופנה ברשתות החברתיות שהתמנגלו בין נציגי הקהילה העסקית. מה לא היה? תצוגת אופנה. דרעי הסביר שהם מוותרים על התצוגה  המסורתית ומעדיפים להצטרף לטרנד ולקיים מפגש "ישיר" ברשתות החברתיות עם אושיות הלבושות באחד מפריטי הקולקציה, בשאיפה שהחשיפה תהיה רחבה.

במתרשמים מהטרנד, מהנוף לצד הבר ומהאווירה האפלולית משהו, היו: אלי שגיב, מנכל לוריאל; ארנון, תורן מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי; ליאון אביגד, מבעלי רשת מלונות בראון (שאמורה להתמזג לשלד הבורסאי הרודיום); עופר ירום, מנכ"ל עזריאלי.קום; רינה טל, מנכ"לית קניון איילון; ואחרים.

ליאון אביגד וסרג' דרעי/ צילום: רפי דלויה
 ליאון אביגד וסרג' דרעי/ צילום: רפי דלויה