התכחשות לנתניהו? משרד עוה"ד שמרון הסיר מהאתר את הקשר לראש הממשלה

סיכום הראיות בתיק 3000 מטלטל את משרד עורכי הדין ואת שותפיו הבכירים, במיוחד עו"ד דוד שמרון • במהלך השנים נקשר שמו של משרד עורכי הדין בטיפול במספר רב של עסקאות אל מול משרדי הממשלה, כאשר בכל הזמן הזה ממשיכים שמרון ומולכו לייצג את ראש הממשלה בפן האישי ובשליחות מדינית

עו"ד דוד שמרון / צילום: יונתן בלום
עו"ד דוד שמרון / צילום: יונתן בלום

משרד עורכי הדין א.ש. שמרון, י.מולכו, פרסקי ושות', אשר הוקם בשנת 1953, הסיר מאתר האינטרנט שלו את אזכור הקשר בינם לבין ראש הממשלה בנימין נתניהו.

פעיל המחאה אורי ברייטמן הבחין בכך במהלך השבת והעלה בעמוד הפייסבוק שלו צילומי מסך ארכיונים באשר לתיאור הקשרים בין המשרד לבין נתניהו.

סיכום הראיות בתיק 3000 מטלטל את משרד עורכי הדין ואת שותפיו הבכירים, במיוחד עו"ד דוד שמרון, שנגדו קבעה המשטרה כי יש ראיות הקושרות אותו לעבירת שוחד הנעה (תיווך לשוחד).

מעבר לעבודה אישית עם בני הזוג נתניהו, ייצוג שרה נתניהו בעבר הן בפני כלי התקשורת והן בבתי המשפט, ניהל שמרון אף משא-ומתן קואליציוני ואת הקרבות התקשורתיים נגד ארגון V15 במהלך מערכת הבחירות בשנת 2015, כולל האשמות כלפי המחנה הציוני, האשמות שנדחו בסופו של דבר על-ידי ועדת הבחירות המרכזית.

מעבר לייצוגו של מיקי גנור, במהלך השנים נקשר שמו של משרד עורכי הדין הזה בטיפול במספר רב של עסקאות אל מול משרדי הממשלה, כאשר בכל הזמן הזה ממשיכים עו"ד שמרון ועו"ד יצחק מולכו לייצג את ראש הממשלה בפן האישי ובשליחות מדינית (מולכו).

המשרד ועורך דין שמרון ייצג אדם פרטי, אילן רג'ואן, בנושא הפקעת בניין הכנסת הישן (בית פרומין) כאשר המדינה החליטה להחזיר לבעלותה את המבנה ההיסטורי; את רכבת ישראל, גוף ממשלתי בסכסוך אל מול חברות מסחריות; את ערוץ 9 אל מול משרד התקשורת; ועוד מספר רב של לקוחות אל מול משרדי הממשלה.

לדברי רן בר-זיק, מתכנת web, השינוי באתר האינטרנט של המשרד בוצע בחודש פברואר 2018, והתוכן בנוגע לקשרי המשרד לראש הממשלה אינו התוכן היחיד שהוסר ו/או שונה.

1
 1

2
 2
3
 3
4
 4

ממשרד שמרון, מולכו, פרסקי נמסר בתגובה: "הטענה שהמשרד מתכחש לקשר עם ראש הממשלה נתניהו היא מגוחכת. האם ניתן להתכחש לקשר כזה, שאין גם כל כוונה להתכחש אליו?! לפני חודשים ארוכים המשרד עבר לאתר חדש ומודרני באינטרנט. העיצוב שונה לחלוטין, וקוצרו, עודכנו ושונו טקסטים רבים על-מנת להתאים לאתר המודרני. בקיצור - שוב סיפור ללא סיפור".